پخش زنده لیگ برتر فوتبال ؛ آلومینیوم اراک - استقلال ؛ امروز ساعت ۱۸:۰۰ + لینک

دیدار تیم های استقلال و آلومینیوم اراک در بیست و سومین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال و آلومینیوم اراک امروز راس ساعت۱۸:۰۰ در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.


این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و آلومینیوم اراک از شبکه سوم سیما

استقلال همواره در اراک کار سختی برابر تیم خوب آلومینیوم داشته و طبیعی است که آبی پوشان امروز نیز در جدال مقابل شاگردان مجتبی حسینی، دیدار دشواری را پیش رو داشته باشند. غیبت چند مهره کلیدی آبی‌ها در این بازی سبب شده تا آنها احتمالا با ترکیب غیرمنتظره‌ای پای به زمین مسابقه بگذارند.

جواد نکونام که پیش از این کوین یامگا را به دلیل مصدومیت تا آخر فصل در اختیار نداشت، با پارگی رباط صلیبی مهدی مهدی‌پور نیز مواجه شده و وضعیت صالح حردانی نیز نامشخص است. ضمن اینکه آرمین سهرابیان هم چهار کارته شده و این بازی را از دست داده است.

به دلایلی که ذکر شد، باید شاهد تغییرات مهمی در ترکیب استقلال باشیم که تمامی آنها اجباری است. نکونام که با کمبود بازیکن نیز در تیمش مواجه شده، کار سختی برای انتخاب یازده بازیکن ابتدایی تیمش در جدال حساس برابر آلومینیوم دارد.

سیدحسین حسینی هفته گذشته فرصت خوب برای کلین‌شیت و افزایش فاصله‌اش با بیرانوند و اخباری را از دست داد و با پورحمیدی، رتبه نخست را شریک شد. او کار سختی در اراک دارد و باید دید که می‌تواند دروازه‌اش را مقابل تیم خوب آلومینیوم بسته نگه دارد یا خیر.

با توجه به محرومیت سهرابیان، حالا نکونام سه مدافع تخصصی را در اختیار دارد. بعید به نظر می‌رسد که او از تمام داشته‌هایش در ترکیب اصلی استفاده کند. در نتیجه انتظار می‌رود که حداقل یکی از آنها کار را از روی نیمکت آغاز کرده و روزبه به دفاع برود.

چشمی که در این فصل دائما در حال سویچ بین پست مدافع و هافبک دفاعی بوده، احتمالا امروز نیز در آخرین نقطه چینش تیمش بازی می‌کند. در کنار او، باید شاهد حضور ایمان سلیمی باشیم و ممکن است رافائل سیلوا نیز به ترکیب اصلی بازگردد.

صالح حردانی به دلیل مصدومیت، بازی قبل را از دست داد اما او در تمرینات تیمش شرکت کرده است. این بازیکن آخرین جلسه تمرینی در تهران را کامل انجام نداد و ممکن است نکونام روی او ریسک نکند تا میلاد فخرالدینی از ابتدا به میدان برود. در سمت چپ نیز ابوالفضل جلالی همچنان گزینه نخست است.

برگزاری این دیدار در اراک و تقابل با تیم سخت‌کوش آلومینیوم، نکونام را مجاب می‌کند که از دو هافبک میانی بهره بگیرد. در نتیجه حضور امید حامدی‌فر در ترکیب اصلی محتمل است و کنار او نیز شاهد حضور آرش رضاوند خواهیم بود.

غیبت مهدی‌پور سبب شده تا استقلال طراح اصلی ضربات ایستگاهی و کاشته خود را در اختیار نداشته باشد. طبیعی است که این مأموریت به جلال‌الدین ماشاریپوف سپرده شود.

در خط حمله نیز ممکن است که نکونام یک بار دیگر به مهرداد محمدی اعتماد کند و این بازیکن از ابتدا برای تیمش به میدان برود. در کنار او نیز باید شاهد حضور گوستاوو بلانکو باشیم که در بازی قبل ستاره تیمش بود.

ترکیب احتمالی استقلال برای دیدار با آلومینیوم:
سیدحسین حسینی – روزبه چشمی – رافائل سیلوا – ایمان سلیمی – ابوالفضل جلالی – میلاد فخرالدینی – امید حامدی‌فر – آرش رضاوند – جلال‌الدین ماشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاوو بلانکو.

۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۷
کد خبر: 54282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha