فولاد ۱ - آلومینیوم صفر، گل جنجالی در آرنا + فیلم خلاصه بازی

فولاد به لطف تک گل ساسان انصاری در ثانیه‌های ابتدایی نیمه دوم، از سد آلومینیومی گذشت که عملکرد بسیار خوبی برابر خوزستانی‌ها داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در یکی از دیدارهای هفته دهم رقابت های لیگ برتر، فولاد موفق شد در یک دیدار جذاب و حساس با یک گل از سد آلومینیوم عبور کند. در دیداری که اراکی‌ها موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، سه امتیاز به میزبان رسید.

فیلم خلاصه بازی فولاد آلومینیوم

بازی با حملات پرتعداد آلومینیوم آغاز شد. لیموچی با یک ضربه سر اولین خطر را به روی دروازه فولاد خلق کرد. در ادامه نیز دو ارسال خطرناک یونس اکبرپور تا مرز باز شدن دروازه کنت پیش رفت که ضربه نخست با شوت مهاجم اراکی از بالای دروازه به بیرون رفت و دومی نیز با دفع توپ خطرناک کولیبالی تا آستانه تبدیل به یک گل بخودی پیش رفت.

لیموچی می‌توانست از پاس طلایی لطفی استفاده کند، ولی ضربه او به باهیا برخورد کرد. نخستین موقعیت جدی فولاد را کولیبالی در دهانه دروازه و با یک ضربه سر از دست داد. در نهایت نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولاد در ابتدای نیمه دوم شروع طوفانی داشت و به گل رسید. ضربه سعید واسعی ابتدا به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت مقابل ساسان انصاری قرار گرفت و این بازیکن با یک تکل موفق شد توپ را وارد دروازه کند و تیمش را پیش بیندازد.

پس از این گل، آلومینیوم برای به تساوی کشاندن بازی حملات گسترده‌ای انجام داد که مهمترین آنها در وقت‌های پایانی بازی بود. در دقیقه ۸۹ ضربه بازیکن این تیم به تیرک دروازه برخورد کرد. در ادامه نیز ضربات شریفات و جبیره به اشکال مختلفی وارد دروازه نشد.

در نهایت فولاد موفق شد در یک دیدار حساس با تک گل ساسان انصاری به پیروزی برسد و از انتهای جدول جدا شود و به رتبه یازدهم صعود کند.

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸
کد خبر: 48935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha