پخش زنده لیگ برتر فوتبال؛ بازی تراکتورسازی - ذوب آهن؛ امروز جمعه ساعت ۱۷:۰۰ + لینک

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن در بیست و سومین هفته لیگ برتر امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن امروز راس ۱۷:۰۰ در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.


این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی ذوب آهن - تراکتورسازی تبریز

تراکتور امروز (جمعه) مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کند که در فصل جاری هیچ گاه خارج از خانه نباخته است.

۲ تیم تراکتور و ذوب‌آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ (جمعه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم خواهند رفت.

از ۶ امتیاز ممکن ۲ دیدار اخیر خانگی‌ تنها ۲ امتیاز عاید تی‌تی‌ها شده و شاگردان خمس بقا در رتبه سوم با ۴۰ امتیاز را مدیون پیروزی صنعت‌نفت مقابل سپاهان هستند. آن‌ها که هفته گذشته با توقف برابر آلومینیوم از قافله مدعیان جاماندند، برای حفاظت از جایگاه‌شان در جدول چاره‌ای جز غلبه بر ذوب‌آهن ندارند.

به گزارش ایسنا، در سمت مقابل ذوب‌آهن که دست به گریبان استعفای سرمربی‌اش بود، در نهایت موفق به حفظ ربیعی روی نیمکت شد و حال امیدوار است بعد از مدت‌ها در لیگ‌برتر پیروز شود. آخرین برد گاندوها که با ۲۷ امتیاز در جایگاه نهم حضور دارند، به هفته چهاردهم مقابل صنعت‌نفت بحران زده بر می‌گردد و شاگردان ربیعی ۸ هفته متوالی است که طعم پیروزی را نچشیده‌اند.

اختلاف مویرگی کفه‌های ترازو

۳۷ مسابقه بین ۲ تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که ۱۴ بازی را تراکتور برده، ۱۲ مسابقه را ذوب‌آهن و ۱۱ بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است.

در جدال‌های لیگ‌برتری تراکتور و ذوب‌آهن ۸۳ توپ از خط دروازه ۲ تیم عبور کرده که ۴۳ گل از آن تراکتور و ۴۰ گل سهم گاندوها بوده است.

برد یک بر صفر (۹ بار) پرتکرارترین نتیجه رویارویی‌های لیگ‌برتری ۲ تیم بوده و پیروزی ۴ بر یک تراکتور و ۳ بر صفر ذوب‌آهن بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

۲ تیم یک بار هم در قالب جام‌حذفی مقابل هم صف‌آرایی کرده‌اند که تی‌تی‌ها ۳ بر ۲ به پیروزی نائل شدند.

رضا اسدی و محمد ابراهیمی هر کدام با ۴ گل بهترین گلزنان تقابل ۲ تیم هستند.

لشکری از چهره‌های مشترک

علاوه بر کسب ۳ امتیاز، نتیجه‌گیری در این دیدار از جهات دیگری نیز برای ۲ تیم حائز اهمیت است. بازیکنان هر ۲ تیم انگیزه بالایی برای کسب پیروزی در این مسابقه دارند و چهره های مشترک پرتعدادی در بین نفرات تراکتور و ذوب‌آهن به چشم می‌آید.

میلاد کُر، ارسلان مطهری، سجاد آشوری، محسن فروزان، پوریا آریاکیا، نادر محمدی، آرش قادری و سبحان خاقانی بازیکنانی هستند که سابقه حضور در هر ۲ تیم را دارند و مطمئناً انگیزه مضاعفی برای تقابل با تیم پیشین خود خواهند داشت.

ربیعی گربه سیاه خمس!

پاکو خمس در هر ۲ تقابل خود با سرمربی کنونی ذوب‌آهن بازنده بوده است.

در جریان دور برگشت فصل گذشته تراکتور از مس رفسنجان تحت هدایت ربیعی پذیرایی کرد و در نهایت با یک گل مغلوب این تیم شد.

بازی رفت تراکتور و ذوب‌آهن هم برای تی‌تی‌ها خوش‌یُمن نبود و قرمزپوشان با یک گل نتیجه را واگذار کردند تا ربیعی دوباره مقابل خمس برنده باشد.

حال سرمربی اسپانیایی تبریزی‌ها برای سومین بار باید برابر ربیعی قرار بگیرد و باید دید می‌تواند به آمار باخت صددرصدی خود مقابل سکان‌دار ۴۲ ساله گاندوها پایان دهد یا نه.

ذوب‌آهن، متخصص بازی‌های خارج از خانه

شاگردان ربیعی این فصل ۱۰ بار به خانه حریفان رفته‌اند که حاصل آن ۵ برد و ۵ تساوی بوده است. ذوبی‌ها تنها تیم شکست‌ناپذیر بازی‌های خارج از خانه در فصل جاری به حساب می‌آیند و این هفته باید به مصاف تیمی بروند که هیچ یک از ۸ بازی اخیر خود در تبریز را واگذار نکرده است.

۲۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۷
کد خبر: 54275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha