برد تراکتور در ادامه نتایج سینوسی+ فیلم خلاصه بازی

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار پیگیری شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در ادامه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، دیروز (شنبه) سه دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین دیدار ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولاد شهر از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک، یک به پایان رسید. پیش از این دیدار شمس‌آذر و گل‌گهر به تساوی یک، یک رضایت دادند و تراکتور در تبریز با نتیجه ۲ بر صفر فولاد را شکست داد تا با ۱۸ امتیاز موقتا به رده چهارم جدول رده‌بندی صعود کند.

نتایج دیدارهای امروز هفته یازدهم را در ادامه مشاهده می‌کنید:

شمس آذر یک - گل‌گهر یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: رحمان جعفری در دقیقه ۱۴ برای شمس آذر و احمد زنده‌روح در دقیقه ۵۳

شرح گل‌ها: بازیکنان شمس‌آذر با شروع زود هنگام کرنر، گل‌گهری‌ها را غافل‌گیر کردند و با ارسالی دقیق به داخل محوطه جریمه گل‌گهر، رحمان جعفری را در موقعیت گل‌زنی قرار دادند تا با ضربه دقیق او دروازه محمدرضا اخباری باز شود. (گل اول شمس‌آذر)

ارسال کرنر روبرتو تورس با ضربه سر زنده روح وارد دروازه شمس آذر شد. (گل اول گل‌گهر)

تراکتور ۲ - فولاد صفر (نتیجه نهایی)

گل‌ها: مهدی حسینی در دقیقه ۱۹ و ۶۸

شرح گل‌ها: گوستاوو واگنین در داخل محوطه جریمه فولاد با هوشیاری محیطی خوب توپ را برای مهدی حسینی کاشت تا او با شوتی سرکش دروازه فولاد را باز کند. (گل اول تراکتور)

گوستاوو واگنین با یک حرکت در عرض توپ را برای مهدی عبدی در داخل محوطه جریمه ارسال کرد و این مهاجم تراکتور با ضربه سر، مهدی حسینی را در موقعیت بسیار خوبی قرار داد تا این بازیکن گل دوم خودش و تراکتور را در این دیدار به ثمر برساند. (گل دوم تراکتور)

فیلم خلاصه بازی تراکتور ۲ - فولاد ۰

ذوب آهن یک - استقلال یک (نتیجه نهایی)

گل‌ها: آرمین سهرابیان در دقیقه ۶۱ برای استقلال و مجید علیاری در دقیقه ۷۵ برای ذوب آهن

شرح گل‌ها: شوت سرکش آرمین سهرابیان از فاصله‌ای حدود ۳۰ متری با وجود واکنش پارسا، دروازه‌بان ذوب آهن وارد دروازه حریف شد. (گل اول استقلال)

شوت مجید علیاری در میانه راه به مدافعان استقلال برخورد کرد و پس از تغییر جهت وارد دروازه این تیم شد. (گل اول ذوب آهن)

لینک پخش زنده بازی فولاد و تراکتور امروز

فولادی ها که با مارتینس روند نسبتا خوبی در پیش گرفته است، با برد برابر آلومینیوم به بازی سخت و جذاب با تراکتور رسیده اند؛ این تیم با توجه به امتیازاتی که در ابتدای فصل از دست داده است و به هیچ عنوان چهره یک تیم مدعی و متمول را ندارند، در بازی با تی‌تی‌ها برای سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول در اندیشه کسب سه امتیاز است تا هم در بازی های آینده با خیال راحت تر پا به میدان بگذارد و هم هوادارانش را کمی راضی کند.

در آن سوی میدان نیز تراکتوری قرار دارد که برخلاف این که یک تیم پرمهره و متمول است، تا این جای لیگ نتواسته چندان به عنوان یک تیم مدعی نشان دهد. این تیم که در بازی گذشته خود برابر شاگردان نکونام در استقلال مغلوب شد، مطمئنا در بازی امروز برای جبران و کسب برد پا به این بازی خانگی می گذارد. شاگردان خمس با برد در برابر فولاد می توانند ۱۸ امتیازی شوند و ضمن صعود در جدول، فاصله خود را با رقبای بالای جدول هم کم کنند.

دیدار امروز تراکتور و فولاد که جدال برای کسب برد و بهبود وضعیت دو تیم در جدول است، می تواند هجومی و دیدنی باشد. دیداری که انگیزه‌های دو تیم باعث می شود بازیکنان دو تیم لحظه ای برای رسیدن به برد پا پس نکشند.

در پنج تقابل اخیر دو تیم، ۳ بار فولاد و یک بار تراکتور به برد رسیده و ۲ دیدار هم با تساوی به پایان رسیده است.

۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 49430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha