فرانسه - آرژانتین در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ / یکشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ + لینک پخش زنده

دو تیم فرانسه و آرژانتین یکشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در مسابقه فینال جام جهانی ۲۰۲۲ با هم دیدار می کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ ، یکشنبه ۲۷ آذر ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه بین المللی لوسیل برگزار می شود.

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین در دیدار رده بندی جام جهانی

برنامه کامل و نتایج جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر؛ از مرحله گروهی تا فینال + جدول

When is the World Cup Final between France and Argentina?

دوئل شماره ۱۳ برای فتح ستاره سوم

تقابل خروس ها و آلبی سلسته

فینال جام جهانی ۲۰۲۲ در شرایطی بین فرانسه آرژانتین برگزار خواهد شد که دو تیم پیش از این سابقه دو قهرمانی در جام جهانی را داشته‌اند و در قطر به دنبال سومین قهرمانی خود خواهند بود.

با پیروزی فرانسه مقابل مراکش تکلیف بازی فینال و رده بندی جام جهانی ۲۰۲۲ مشخص شد و فرانسه در بازی پایانی این مسابقات، مقابل آرژانتین قرار خواهد گرفت. بازی فرانسه آرژانتین پیش از این سه بار در جام جهانی تکرار شده بود و این چهارمین تقابل دو تیم در ادوار جام جهانی خواهد بود. در ادامه مروری خواهیم داشت بر تقابل‌های فرانسه آرژانتین در جام جهانی؛

Road to World Cup final: How did France, Argentina reach Qatar tournament's  last match ?

تقابل شماره یک – فرانسه آرژانتین در جام جهانی ۱۹۳۰

در مرحله گروهی نخستین دوره ام جهانی، آرژانتین در نخستین بازی خود مقابل فرانسه قرار گرفت. این بازی با برتری ۱ بر ۰ آرژانتین به پایان رسید و لوئیس مونتی در دقیقه ۸۱ تک گل آلبی سلسته را در این بازی به ثمر رساند. آرژانتین در این گروه با سه پیروزی صدرنشین شد و صعود کرد و فرانسه با کسب یک پیروزی در جایگاه سوم قرار گرفت و از صعود به مرحله بعدی بازماند.

فرانسه آرژانتین / دوئل شماره 13 برای فتح ستاره سوم

تقابل شماره دو – فرانسه آرژانتین در جام جهانی ۱۹۷۸

در هفته دوم از مرحله گروهی جام جهانی ۱۹۷۸، فرانسه مقابل آرژانتین قرار گرفت. در دقیقه ۴۵ بازی، دنیل پاسارلا با تبدیل کردن پنالتی به گل آرژانتین، این تیم را پیش انداخت. در نیمه دوم مشیل پلاتینی بازی را به تساوی کشاند با این حال لئوپولدو لوکه در دقیقه ۷۳ آرژانتین را به دومین گل رساند تا این تیم در این بازی با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شود. در پایان مرحله گروهی آرژانتین با دو پیروزی در رده دوم جدول قرار گرفت و به مرحله حذفی صعود کرد و فرانسه با یک پیروزی و دو شکست و با قرار گرفتن در رده سوم، از صعود به مرحله حذفی بازماند.

France, Argentina FIFA World Cup history

تقابل شماره سه – فرانسه آرژانتین در جام جهانی ۲۰۱۸

در نخستین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸، فرانسه و آرژانتین مقابل هم قرار گرفتند. در دقیقه ۱۳ بازی آنتون گریزمان از روی نقطه پنالتی فرانسه را پیش انداخت و آنخل دی ماریا پیش از پایان نیمه نخست گل تساوی آلبی سلسته را به ثمر رساند. در نیمه دوم گابریل مرکادو گل دوم آرژانتین را در دقیقه ۴۸ به ثمر رساند گلی که در دقیقه ۵۷ توسط بنجامین پاوار پاسخ داده شد. بازی با تساوی دو-دو در حال پیگیری بود تا این که کیلیان امباپه در ۴ دقیقه دو بار دروازه فرانکو آرمانی را باز کرد تا گل دقیقه ۹۳ سرخیو آگوئرو سودی نداشته باشد و فرانسه با برتری ۴ بر ۳ راهی فینال شود.

فرانسه آرژانتین / دوئل شماره 13 برای فتح ستاره سوم

دوئل شماره ۱۳ برای فتح ستاره سوم

فرانسه و آرژانتین پیش از این ۱۲ بار در تمام مسابقات مقابل هم قرار گرفته‌اند که حاصل آن ۶ پیروزی برای آرژانتین، ۳ پیروزی برای فرانسه و ۳ تساوی بوده است. هر کدام از این دو تیم سابقه دو قهرمانی در جام جهانی را داشته‌اند و عصر یکشنبه برای کسب سومین قهرمانی خود در این مسابقات تلاش خواهند کرد.

۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 36779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدیان IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
      0 1
      ممنون از پخش فوتبال