۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 53223
امباپه رئالی شد و تمام!

رئیس برگزاری رقابت‌های لالیگا انتقال ام‌باپه به رئال مادرید را تا ۹۹درصد قطعی و نهایی دانست.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نظر می‌رسد تنها اعلام رسمی انتقال کیلیان ام‌باپه به رئال مادرید باقی مانده و همه کارهای این جابه‌جایی انجام شده است. هواداران رئال مادرید مدت‌هاست منتظر این انتقال بزرگ‌اند.

روزنامه اسپورت چاپ اسپانیا در این باره نوشت: خاویر تباس، رئیس برگزاری رقابت‌های لالیگا انتقال ام‌باپه به رئال را تایید کرد و گفت: دوست دارم بگویم که تقریبا این انتقال قطعی شده است. ام‌باپه تا ۹۹ درصد به بازی با پیراهن رئال مادرید نزدیک شده است.

ام‌باپه تا پایان فصل جاری با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد. او پیشنهادهای متنوع و نجومی باشگاه پاریسی را برای تمدید قرارداد نپذیرفت تا در پایان فصل جاری به صورت مجانی پیراهن رئال را بپوشد. این فوق ستاره فرانسوی پیش از این اعلام کرده بود رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد و همین باعث شده تا به بازی در رئال مادرید علاقمند باشد؛ چرا که با حضور در رئال، هم می‌تواند به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا امیدوار باشد و هم این شانس را دارد که به توپ طلا دست پیدا کند. ام‌باپه با آنکه در بازی‌های اخیر پاری‌سن‌ژرمن نیمکت‌نشین یا تعویضی بود ولی باز هم خوش درخشیده و بهترین گلزن تیمش بوده است.

۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 53223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha