پیروزی اینترمیامی در شب آتش‌بازی مسی (عکس)

اینترمیامی با درخشش و عملکرد خوب لیونل مسی، ستاره آرژانتینی این تیم، توانست ۱-۳ برابر نشویل پیروز شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ اینترمیامی نیمه شب گذشته به وقت ایران در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبه‌روی نشویل به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۳ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

شاگردان تاتا مارتینو خیلی زود روی اشتباه مدافع این تیم و در دقیقه دوم بازی گلی را از حریف دریافت کردند اما این لیونل مسی بود که توانست در دقیقه ۱۱ بر روی پاس گل لوئیس سوارز گل مساوی را به ثمر برساند تا نگرانی‌های تیمش را کاهش دهد.

2013261

در فاصله شش دقیقه تا پایان نیمه اول این ستاره آرژانتینی بار دیگر درخشان ظاهر شد و پاس بسیار خوبی را برای سرخیو بوسکتس ارسال کرد که او هم به بهترین شکل از این پاس استفاده کرد و آن را وارد دروازه حریف کرد تا نیمه اول با پیروزی اینتر میامی به پایان رسیده باشد.

2013263

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در نیمه دوم بی‌فایده بود اما بار دیگر این مسی بود که در دقیقه ۸۱ و از روی ضربه پنالتی که به سود اینترمیامی اعلام شده بود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند و این دیدار با درخشش او و با همین نتیجه به پایان رسید تا اینترمیامی به یک پیروزی ارزشمند رسیده باشد.

۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۴
کد خبر: 53380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha