پخش زنده جام ملت‌های آسیا / عربستان - عمان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۲۱:۰۰ + لینک

تیم‌های ملی فوتبال عربستان و عمان در چارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در پنجمین روز خود با برگزاری دو دیدار در روز پایانی دور اول مرحله گروهی ادامه می‌یابد. تیم ملی فوتبال عربستان از جمله تیم‌های مطرح آسیایی است که هرگز نمی‌توان از کنارش ساده رد شد.

تیم عربستان به خوبی خود را برای مسابقات آماده کرده است و در آخرین اردوی خود در دوحه با انجام بیش از یک بازی دوستانه که طی آن کادر فنی تعدادی بازیکن جدید را تست کرد.

تیم عربستان در سال های ۱۹۸۴، ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ سه بار عنوان قهرمانی خود را در آسیا کسب کرده است. این تیم در سال های ۱۹۸۴، ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ سه بار این عنوان را کسب کرده است.

از طرفی تیم عمان با مربیگری برانکو ایوانکوویچ کروات از سال ۲۰۲۰ به دنبال حضوری ایده آل در این تورنمنت است که در آخرین دوره مسابقات امارات ۲۰۱۹ موفق شد برای اولین بار در تاریخ خود از مرحله گروهی صعود کند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی عمان در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما با جاه طلبی بالایی در جام ملت‌های آسیا شرکت می‌کنیم و افتخار می‌کنیم که در این مسابقات که یکی از بهترین تورنمنت های آسیایی محسوب می شود حضور داشته باشیم و گروه ما سخت است. ، اما ما جاه طلبی و اشتیاق برای صعود به دور بعدی داریم.
عمان در پیش از این جام، در مسابقات قبلی جام ملت های آسیا ۱۳ بازی انجام داد که ۳ برد، ۱ تساوی و ۷ شکست به دست آورد.

تیم عمان برای پنجمین بار در تاریخ خود و سومین متوالی در جام ملت‌های آسیا حضور دارد.

تیم های عربستان و عمان در ۲۰ مسابقه به مصاف هم رفتند که عربستان ۱۴ برد در مقابل ۴ پیروزی عمان به دست آورد و در دو بازی به تساوی رسید.

پخش زنده بازی عربستان - عمان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۲۱:۰۰ (شبکه سه)

پخش زنده بازی عربستان - عمان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۲۱:۰۰ (آپارات اسپورت)

‌پخش زنده بازی عربستان - عمان ؛ سه‌شنبه ۲۶ دیماه ؛ ساعت ۲۱:۰۰ (آنتن)

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۵
کد خبر: 51274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha