پخش زنده جام ملت‌های آسیا / استرالیا - هند ؛ شنبه ۲۳ دیماه ؛ ساعت ۱۵:۰۰ + لینک

تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و هند در چارچوب دیدارهای دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ امروز به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، امروز و از ساعاتی دیگر تیم‌های ملی فوتبال استرالیا و هند در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به مصاف هم می‌روند.

استرالیا در جام جهانی ۲۰۲۲ با تیم‌های ملی فرانسه، دانمارک و تونس همگروه بود و توانست به دور بعد صعود کند ولی در نهایت برابر آرژانتین در دور یک‌هشتم نهایی شکست خورد و از آن رقابت‌ها کنار رفت. کمتر کسی از تیم گراهام آرنولد انتظار داشت به عنوان تیم دوم گروه راهی دور حذفی شود ولی این تیم نشان داد در شرایط سخت بهتر عمل می‌کند.

کانگوروها در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ توانستند در خانه جام قهرمانی را به دست بیاورند و در قطر به دنبال کسب دومین قهرمانی در این رقابت‌ها خواهند بود.

دروازه‌بان ۳۱ ساله تیم ملی فوتبال استرالیا در جام‌های جهانی ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ حاضر بوده و مهره قابل اتکایی برای کانگوروهاست. رایان یکی از بهترین دروازه‌بان‌های چند سال اخیر فوتبال آسیاست.

هدایت تیم ملی فوتبال استرالیا بر عهده گراهام آرنولد است. این مربی از سال ۲۰۱۸ هدایت تیم ملی استرالیا را بر عهده دارد. او در جام ملت‌های آسیا در امارات نیز حضور داشت. انتقادهای زیادی از سبک بازی استرالیا با هدایت او شده است و به همین خاطر این مربی تحت فشار قرار گرفته و حتی زمزمه‌های رفتنش نیز به گوش می‌رسد. او سه سال قبل از حضور روی نیمکت تیم ملی استرالیا هدایت تیم زیر ۲۳ ساله‌های این کشور را بر عهده داشت.

تیم ملی استرالیا در یک نگاه

افتخارات: حضور در یک‌هشتم نهایی جام جهانی، دوم و سومی جام کنفدراسیون‌ها، چهار قهرمانی جام ملت‌های اقیانوسیه و یک قهرمانی جام ملت‌های آسیا
بهترین گلزن: تیم کیهیل (۵۰ گل)
بیشترین بازی: مارک شوارتزر (۱۰۹ بازی ملی)

اما هند پنجمین حضورش را در جام ملت‌های آسیا تجربه می‌کند و بهترین عملکردش نایب‌قهرمانی در سال ۱۹۶۴ است. هند با هدایت ایگور استیماچ کروات به دنبال شگفتی‌سازی در این دوره از رقابت‌هاست.

ستاره تیم ملی هند سونیل چتری است. او از سال ۲۰۰۵ تا امروز ۱۴۵ بازی برای تیم بزرگسالان هند انجام داده و ۹۳ گل نیز زده است. چتری که در آستانه ۴۰ سالگی است، همچنان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی هند و باشگاه بنگالرو محسوب می‌شود و به همین زودی‌ها هم قصد ندارد کفش را بیاویزد و از فوتبال خداحافظی کند.

تیم ملی هند در یک نگاه

افتخارات: نایب‌قهرمانی جام ملت‌های آسیا ۱۹۶۴
بهترین گلزن: سونیل چتری (۹۳ گل)
بیشترین بازی: سونیل چتری (۱۴۵ بازی ملی)

پخش زنده بازی استرالیا - هند ؛ شنبه ۲۳ دیماه ؛ ساعت ۱۵:۰۰ (شبکه ورزش)

پخش زنده بازی استرالیا - هند ؛ شنبه ۲۳ دیماه ؛ ساعت ۱۵:۰۰ (آپارات اسپورت)

جام ملت‌های آسیا / پرش مطمئن کانگوروها در اولین گام ؛ استرالیا ۲ - هند ۰ + فیلم خلاصه بازی

پخش زنده بازی استرالیا - هند ؛ شنبه ۲۳ دیماه ؛ ساعت ۱۵:۰۰ (آنتن)

برنامه کامل مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ در قطر؛ ساعت پخش بازی‌های تیم ملی فوتبال + لینک پخش زنده

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 51129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha