شکست پاری سن ژرمن در برابر دورتموند+ فیلم خلاصه بازی

پاری‌سن‌ژرمن در ادامه روند بدون شکستش در دیدارهای خارج از خانه به آلمان سفر کرد و در وستفالن مقابل دورتموند قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بوروسیا دورتموند چهارشنبه‌شب در خانه در دور رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن رفت و این بازی را یک بر صفر برد.

فیلم خلاصه بازی

صعود زنبورها به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی با خوش‌شانسی همراه بود. درست است که دورتموند موفق شد در گروه مرگ با تیم‌هایی چون پاری‌سن‌ژرمن، میلان و نیوکاسل مقام اول را به دست آورد اما پس از آن قرعه به‌وضوح به نفع باشگاه آلمانی بود.

لینک پخش زنده بازی دورتموند - پاری سن ژرمن امروز

دورتموند در مرحله یک‌هشتم نهایی از سد آیندهوون گذشت و در دور یک‌چهارم نهایی با اتلتیکو مادرید روبه‌رو شد. این در حالی است که پاری‌سن‌ژرمن زودتر از موعد مقرر قهرمان فرانسه شده است. پاریسی‌ها در خانه مقابل لوهاور به تساوی سه بر سه رسیدند اما پس از آن موناکو، نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش، مقابل لیون شکست خورد تا قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن قطعی شود. حالا باشگاه پاریسی می‌تواند روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کند؛ جایی که قبلا دو رقیب اسپانیایی یعنی رئال سوسیداد و بارسلونا را پشت سر گذاشته‌ است و حالا به دیدار دورتموند می‌رود

پاریسی‌ها در دیدار رفت دور یک‌چهارم نهایی در خانه با نتیجه دو بر سه مغلوب بارسا شدند ولی در بازی برگشت چهار بر یک به پیروزی رسیدند. البته اخراج آرائوخو، مدافع اروگوئه‌ای، در دقیقه ۲۹ روی ثبت این نتیجه تاثیر زیادی داشت.

تیم ادین ترزیچ در رده پنجم جدول بوندسلیگا قرار دارد و با پنج امتیاز کمتر از لایپزیگ بعید است به رده چهارم برسد چون تنها سه بازی تا پایان فصل بوندسلیگا باقی مانده است؛ اگرچه رتبه پنجم می‌تواند به لیگ قهرمانان برسد؛ چرا که سهمیه آلمان برای صعود به لیگ قهرمانان افزایش یافته است.

شاگردان انریکه در حالی برای رویارویی با دورتموند آماده می‌شوند که از روحیه بالایی برخوردارند و مطمئن‌اند که موفق خواهند شد چون در ۱۵ بازی آخر خارج از خانه‌شان در هیچ رقابتی شکست نخورده‌اند و به ۱۲ برد و سه تساوی دست یافته‌اند.

بوروسیا دورتموند دو مصدوم برای این دیدار دارد. رامی بنسباینی (زانو) و سباستین هالر (مچ پا) برای بازی با پاری‌سن‌ژرمن در دسترس نیستند.

نیکلاس فولکروگ که در این فصل ۱۴ گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است امید اصلی گلزنی دورتموند محسوب می‌شود و در کنارش سانچو و کریم آدیمی نیز در خط حمله گزینه‌های قابل اعتمادی‌ به شمار می‌روند.

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 54924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha