پخش زنده دیدار منچستریونایتد - استون ویلا امروز سه شنبه ۵ دی ساعت ۲۳:۳۰ + لینک

تیم‌های منچستریونایتد و استون ویلا امشب از سری مسابقات هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و استون ویلا از ساعت ۲۳:۳۰ امروز در هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد و استون ویلا

منچستریونایتد تیمی است که اصلا شرایط خوبی ندارد و آخرین روزهای سال ۲۰۲۳ به بدترین شکل ممکن برای تیم تن هاخ سپری می‌شود و شکست برابر استون ویلا ممکن است به قیمت اخراج تن‌هاخ تمام شود. در این بین و در آستانه دیدار حساس با استون ویلا، باشگاه منچستریونایتد با فروش ۲۵ درصد از سهام باشگاه به سر جیم رتکلیف، به مبلغ ۱.۳ میلیارد پوند موافقت کرد؛ معامله‌ای که باعث کاهش قدرت گلیزرها خواهد شد.

رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی، رئیس و مؤسس شرکت پتروشیمی INEOS گفت: به عنوان یک هوادار قدیمی باشگاه، بسیار خوشحالم که توانستیم با یک معامله به توافق برسیم و در یونایتد حضور داشته باشم. ما دانش، تخصص و استعداد را در کنار هم خواهیم داشت تا به پیشرفت بیشتر در باشگاه کمک کنیم و در عین حال سرمایه‌گذاری خوبی نیز در باشگاه انجام دهیم. ما برای زمان زیادی اینجا خواهیم بود و چالش‌ها و کار سخت زیادی در پیش است که ما با باید به آن بپردازیم و موانع را کنار بزنیم. همه ما می‌خواهیم منچستریونایتد را به جایی که به آن تعلق دارد برسانیم.

خانواده گلیزر، در سال ۲۰۲۲ اعلام کردند که در حال بررسی فروش باشگاه هستند. در سال ۲۰۰۵ آنها باشگاه را به مبلغ ۷۵۰ میلیون پوند خریدند. هواداران سال‌هاست که علیه گلیزرها اعتراض و آنها را به سقوط باشگاه متهم می‌کنند.

منچستریونایتد از سال ۲۰۱۳ منتظر قهرمانی در لیگ برتر است و تاکنون نتوانسته با وجود تغییرات زیاد به این مهم برسد و در این سال‌ها باشگاه رقیب و همشهری یعنی سیتی چندین عنوان قهرمانی را در لیگ برتر به دست آورد. منچستریونایتد پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر انگلیس است که البته بعد از جدایی سرآلکس فرگوسن نتایج ناامید کننده داشته و نه تنها در لیگ قهرمانان اروپا موفق نشده بلکه حتی در لیگ جزیره هم عنوان قهرمانی را به دست نیاورده است.

پیش از این، شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، رییس یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های قطر، پیشنهادی برای خرید منچستریونایتد رکورددار قهرمانی در لیگ برتر ارائه کرده بود. رتکلیف که از دوران کودکی طرفدار یونایتد بوده، یکی از ثروتمندترین مردان بریتانیاست. او سال گذشته تلاش ناموفقی برای تصاحب چلسی داشت.

۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۷:۱۵
کد خبر: 50507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha