پخش زنده دیدار منچستریونایتد ـ لیورپول ؛ امروز ساعت ۱۸:۰۰ + لینک

منچستریونایتد و لیورپول امشب از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و لیورپول در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف یکدیگر می‌روند.


لینک پخش زنده بازی منچستر یونایتد و لیورپول امروز از شبکه ورزش

تیم زیر هجده سال منچستریونایتد راه غلبه بر لیورپول را به تیم بزرگسالان نشان داد چرا که در آستانه تقابل دو تیم در لیگ انگلیس، شیاطین سرخ با پیروزی با نتیجه ۹ بر یک توانستند حریف را در هم بکوبند.

به گزارش برترین‌ها، شیاطین سرخ با گلهای جیمز اسکانلون، ایتان ویتلی (دو گل) و ایتان ویلیامز در ابتدا با نتیجه چهار بر صفر پیش افتادند. جوزف بردشو پاسخ یکی از گلها را داد اما در نیمه دوم، ویتلی هت تریک خود را تکمیل کرد، اسکانلون دومین گلش را زد، بیانکری دبل کرد و اشتون میسین نیز گل دیگر را به ثمر رساند تا لیورپول با شکستی سنگین، تحقیر شود.

در حالی که جوانان منچستریونایتد این پیروزی شیرین را جشن گرفتند و می توانند به موفقیت سالهای آینده خود و رسیدن به تیم بزرگسالان امیدوار باشند، تیم اریک تن هاگ امشب باید به مصاف لیورپول صدرنشین برود. این بازی برای یورگن کلوپ و تیمش در مسیر قهرمانی لیگ انگلیس خیلی مهم است در حالی که یونایتد باید پیروز شود تا شانس صعود به لیگ قهرمانان اروپا را زنده نگه دارد.

تیم زیر 18 سال یونایتد در مقابل لیورپول 22 شوت زد که پانزده تایش در چارچوب بود در حالی که لیورپول، 9 شوت زد که فقط چهار تایش در چارچوب بودند.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: 54128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha