آشیانه گرگ‌ها، آماده پذیرایی از شیاطین / ولورهمپتون - منچستریونایتد ؛ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن + لینک پخش زنده

تیم‌های ولورهمپتون و منچستریونایتد در هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، چهره‌های در هم کشیده در پایان بازی‌ها، خسته‌کننده شده، توجیه‌ها به اندازه کافی روی هم انباشته شده، مصاحبه‌های تکراری و ملال‌انگیز دیگر جواب نمی‌دهد و هواداران منچستریونایتد معنای واقعی واژه خستگی را لمس می‌کنند. از بخت بد این هواداران و سرمربی تیم آنها، شیاطین سرخ امشب هم بازی آسانی نخواهند داشت و باید در خانه حریفی بازی کنند که فرم خوبی را در بازی‌های گذشته ارائه کرده است. گرفتاری تن‌هاخ فقط به خستگی هواداران مربوط نمی‌شود و سهامداران و مدیران جدید عملکرد او را به طور دقیق رصد می‌کنند و با اولین نشانه‌های ضعف و لغزش در هدایت تیم، جایگاه مرد هلندی تهدید خواهد شد. او و تیمش باید برای مقابله با تهدیدهای احتمالی در آینده؛ امروز آشیانه گرگ‌ها را به تصرف خود در بیاورند و مثل همه تجربه‌های قبلی تن‌هاخ در برابر حریف امروز، ولورهمپتون را شکست دهند.

ولورهمپتون؛ بیداری گرگ‌ها

این تیم در رده یازدهم جدول ایستاده و در دشواری بیشتر از حد متعارف این فصل لیگ برتر انگلیس، جایگاه خوبی را در اختیار ندارد. با این حال برای اولین بار از زمان رفتن نونو اسپریتو سانتو شاهد تیمی هستیم که با جسارت بیشتر به میدان می‌رود و نظم بازی‌اش، افق‌های روشنی پیش روی ولورهمپتون قرار می‌دهد. آنها برای اولین بار در طول این فصل ۳ برد متوالی را تجربه کرده‌اند و توقف این روند مثبت با ارائه یک بازی منطقی و کسب یک تساوی در خانه برایتون همراه شد. ولورهمپتون برنده بازی امروز باشد یا خیر، همین که می‌داند در مسیر درست قرار دارد، باعث می‌شود روی بازی و موفقیت در زمین متمرکز باشد؛ درست برخلاف میهمان امروزش که با وجود برد در بازی هم نمی‌تواند از تمرکز کافی بهره ببرد. تمرکز گرگ‌ها می‌تواند آنها را خطرناک کند و پس از روند منفی که در بازی‌های رو در رو مقابل یونایتد دارند، این تیم را به موفقیت در مقابل شیاطین سرخ برساند. یک برد برای ولورهمپتون به منزله کسب ۱۳ امتیاز از ۵ بازی آخرش در لیگ است و عزم آنها برای رسیدن به رتبه‌های بالاتر را نشان می‌دهد.

منچستریونایتد؛ فشار و خستگی

به صفحات باشگاه در شبکه‌های اجتماعی سر می‌زنیم و به جز گلایه و شکایت و به راه افتادن پویش‌های اخراج سرمربی یا کنار گذاشتن برخی بازیکنان چیزی نمی‌یابیم. نتایج آنها را از نظر می‌گذرانیم و همه چیز به جز ثبات در آن به چشم می‌خورد. از همه این موارد غم‌انگیزتر و نگران‌کننده‌تر اینکه به سکوهای ورزشگاه خانگی منچستریونایتد نظاره می‌کنیم و خبری از سرودهای قدیمی و شور و هیاهوی بردن جام‌ها و بازی‌ها نیست. آنها حتی برخلاف عادت ده‌ها ساله خودشان برخی بازی‌ها را پیش از پایان زمان مسابقه ترک می‌کنند؛ چون خسته هستند. خستگی اگر تعریفی عینی داشته باشد در سیمای چهره هواداران یونایتد دیده می‌شود. آنها با وجود یک دهه عبور از عصر طلایی فرگی هنوز به عادی بودن و جام نبردن و مدعی نبودن عادت نکرده‌اند و بازگشت روزهای خوب را از عمق وجودشان آرزو می‌کنند. نبردن بازی امروز، برای دومین بار از ابتدای فصل روند ۳ بازی بدون پیروزی را برای تیم تن‌هاخ تکرار می‌کند و فشارها را برای مرد هلندی افزایش می‌دهد. او هم کمتر از هواداران تیمش خسته نیست اما برای مسابقه پیش رو یک کارنامه بسیار خوب از بردهای صد در صدی در بازی‌هایش مقابل ولوهمپتون دارد. این یکی از معدود آمارهای مثبت مرد هلندی روی نیمکت تیمش نام دارد که باید در حفظ آن بکوشد و دلیلی به مدیران جدید برای نگه داشتنش در پست سرمربی یونایتد بدهد. تن‌هاخ و منچستریونایتد خسته و در فشار به خانه گرگ‌ها می‌روند و امیدوارند این خانه باز هم برایشان با کامیابی و موفقیت همراه باشد. در حالتی دیگر، سایه گزینه‌های جانشینی نزدیک‌تر از همیشه پشت سر تن‌هاخ می‌دوند و او نفس آنها را پشت گردنش احساس خواهد کرد. منچستر از این مسابقه، مسابقه بعد و بازی‌هایش تا پایان فصل، نه به اتکای تیم و ترکیب و سرمربی، بلکه با پشتوانه تاریخی و هواداری و در مقابله با سیمای ملال‌انگیز خستگی، فقط و فقط پیروزی و پیروزی را می‌طلبد.

سابقه رویارویی

طبیعی است که باشگاهی با افتخارات و سابقه یونایتد در سوابق رویارویی با ولورهمپتون آمار بهتری داشته باشد؛ اما بردهای متوالی یونایتد در روزهای نه چندان خوب این تیم در مقابل ولورهمپتون یک دستاورد است و از شخصیت قدیمی و هویت بزرگ منچستر نشات می‌گیرد. در ۷ بازی گذشته ۲ تیم، شیاطین سرخ ۶ بار برنده از زمین خارج شده‌اند و در ۱۱ بازی آخر آنها، ولورهمپتون فقط یک برد را در کارنامه دارد. یونایتد در سال‌های اخیر، بزرگی‌اش را بر سر میزبان امروزش فرود آورده و با اعتماد به نفس خوبی در آشیانه گرگ‌ها به میدان می‌رود. با این حال ولورهمپتون هم دست و پا بسته نیست و تسلیم آمار و سوابق بازی‌های قبل نخواهد شد و نتایج مثبت منچستر ممکن است گول زننده و دردسرساز شود. بهترین گلزن تاریخ این جدال اسطوره باشگاه منچستریونایتد، سربابی چارلتون با ۱۱ گل زده است.

فرم ۲ تیم در ۵ بازی آخر لیگ

ولورهمپتون

تساوی مقابل برایتون، برد مقابل اورتون، برد مقابل برنتفورد، برد مقابل چلسی، باخت مقابل وستهام.

۹ گل زده، ۵ گل خورده، ۲ بازی با حداقل ۳ گل زده، فقط یک بازی با بیش از یک گل خورده و ۲ کلین‌شیت.

منچستریونایتد

تساوی مقابل تاتنهام، باخت مقابل ناتینگام فارست، برد مقابل استون‌ویلا، باخت مقابل وستهام، تساوی مقابل لیورپول.

۶ گل زده، ۸ گل خورده، ۴ بازی با ۲ گل خورده، ۲ بازی بدون گل زده و فقط یک کلین‌شیت.

‌لینک پخش زنده بازی ولورهمپتون - منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ جزیره ؛ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ؛ ساعت ۲۳:۴۵ (شبکه ورزش)

‌لینک پخش زنده بازی ولورهمپتون - منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ جزیره ؛ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ؛ ساعت ۲۳:۴۵ (آپارات اسپورت)

‌لینک پخش زنده بازی ولورهمپتون - منچستریونایتد در هفته بیست و دوم لیگ جزیره ؛ پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ماه ؛ ساعت ۲۳:۴۵ (آنتن)

۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد خبر: 51914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha