پخش زنده دیدار منچسترسیتی - استون ویلا امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۲۲:۴۵ + لینک

تیم‌های منچستر سیتی و استون ویلا عصر امروز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستر سیتی و استون ویلا در هفته سی و یکم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی استون ویلا و منچستر سیتی امروز ساعت ۲۲:۴۵

رونالدو در تابستان ۲۰۲۱ از یوونتوس به منچستر یونایتد بازگشت، جایی که در ابتدا اوله گونار سولسشر مربیگری او را برعهده داشت. این مربی نروژی اعتراف می‌کند که با اینکه دوره دوم ملی‌پوش پرتغالی خوب پیش نرفت، اما شیاطین سرخ تصمیم درست را در حرکت به سمت جذب این مهاجم گرفتند. کریستیانو رونالدو قبل از بازگشت به منچستر یونایتد به سیتی لینک شده بود.

سولسشر در این مورد گفت: «ما هرگز دوست نداشتیم کریستیانو رونالدو به منچستر سیتی برود. ما چهار برد و یک تساوی داشتیم، در سپتامبر ۲۰۲۱ در صدر لیگ برتر بودیم. رافائل واران و جیدون سانچو به خدمت گرفته شدند، گام بعدی جذب رونالدو بود.

برای ما درست بود. خوب پیش نرفت، اما در آن زمان این تصمیم معقولی بود. او در دسترس بود و همچنان در سطح بالایی بود. او دومین بازی خود را مقابل نیوکاسل انجام داد و این یکی از پرانرژی‌ترین روزهای تاریخ در الدترافورد بود. او دو گل زد. او سزاوار فرصت بازگشت بود. او در اولین فصل حضورش ۲۴ گل به ثمر رساند. او سزاوار اعتبار بیشتر از آنچه چیزی است که دریافت کرده است. او همچنان یکی از بهترین گلزنان جهان بود و به نظر ما گزینه ایده‌آلی بود.»

2006563

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: 53985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha