پخش زنده هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس؛ منچستر یونایتد - اورتون ساعت ۱۶:۰۰ + لینک

یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال انگلستان امروز از شبکه سه پخش خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، شبکه ورزش سیما از پخش زنده رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در هفته بیست و هشتم بین تیم های اورتون و منچستریونایتد خبر داد.

دیدار این دو تیم امروز ساعت ۱۶:۰۰ از شبکه ورزش سیما روی آنتن خواهد رفت.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم اورتون ـ منچستریونایتد را بصورت زنده و مستقیم ببینید.



لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد ـ اورتون

با آغاز سال ۲۰۲۴، راسموس هویلوند توانست ارزش‌های خود را در پیراهن منچستریونایتد نشان دهد. او با گلزنی‌های متوالی خود چند پیروزی مهم را برای تیمش به ارمغان آورد. با این حال، باز هم صحبت‌هایی مبنی بر خرید یک مهاجم نوک برای منچستریونایتد وجود دارد.

مدیران منچستریونایتد گزینه‌های زیادی را بررسی کردند؛ اما ظاهرا هری کین یک بار دیگر به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی در باشگاه منچستریونایتد شناخته شده است. او در سال‌های گذشته نیز بارها مورد توجه شیاطین سرخ قرار گرفته بود.

کاپیتان تیم ملی انگلیس، در تابستان قبلی تاتنهام را به مقصد بایرن مونیخ ترک کرد.

کوین نولان، یکی از اعضای کادر فنی وستهام یونایتد اخیرا اظهار نظر جالبی کرده و گفته است هری کین به زودی به لیگ برتر انگلیس برمی‌گردد و پیراهن منچستریونایتد را به تن می‌کند.

هری کین تا سال ۲۰۲۷ با بایرن مونیخ قرارداد دارد و بعید است باواریایی‌ها به سادگی با جدایی ستاره گلزن تیمشان موافقت کنند. آن‌ها برای به خدمت گرفتن کین رکورد نقل و انتقالاتی باشگاهشان را جابه‌جا کردند.

با این حال، کوین نولان اصرار دارد که کین دوباره به انگلیس بازمی‌گردد. او در این باره گفت: «مطمئناً می‌توانیم دوباره او را در لیگ برتر ببینم. فکر می‌کنم تاتنهام هرگز او را به منچستریونایتد نمی‌فروخت، فکر می‌کنم او برای رسیدن به پیراهن منچستریونایتد تصمیم گرفت به بایرن مونیخ بپیوندد و پس از مدتی راهی منچستریونایتد شود.»

منچستریونایتد در تابستان امسال به دنبال یک مهاجم خواهد بود چون آنتونی مارسیال قرار است باشگاه را ترک کند و هویلوند تنها مهاجم نوک تخصصی آنها برای فصل آینده است.

بازیکنی مانند کین که تجربه بازی در لیگ برتر را دارد، می تواند خریدی عالی برای من‌یونایتد باشد. او می تواند به پیشرفت هویلوند کمک کند.

با این تفاسیر، بایرن مونیخ حاضر نیست مهاجم گران‌قیمت خود را تنها پس از یک فصل به فروش برساند. کین در این فصل گل‌های زیادی برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده و از معدود بازیکنان خوب این فصل اف سی هالیوود بوده است.

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 53194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha