پخش زنده دیدار کاونتری - منچستریونایتد امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ساعت ۱۸ + لینک

تیم‌های منچستریونایتد و کاونتری امروز از سری مسابقات جام حذفی فوتبال انگلستان به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های منچستریونایتد و کاونتری از ساعت ۱۸:۰۰ امروز در جام حذفی انگلیس به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی منچستریونایتد و کاونتری

هواداران منچستریونایتد پس از مصدومیت مجدد میسون مانت و غیبت او در نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان، حسابی از دست او عصبانی هستند.

به گزارش سایت GOAL، هواداران منچستریونایتد از شنیدن خبر مصدومیت مجدد میسون مانت، هافبک ۲۵ ساله این تیم و غیبت او در بازی حساس نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل کاونتری به شدت خشمگین و ناامید شده‌اند. این مصدومیت در حالی رخ داده است که یونایتد پیش از این نیز با مصدومیت‌های متعددی از جمله ویلی کامبوالا، سفیان امرابط، لوک شاو، لیساندرو مارتینز، رافائل واران و اسکات مک‌تومینای روبرو بود و شرایط بحرانی در خطوط دفاعی و میانی خود دارد.

عصبانیت هواداران منچستریونایتد از میسون مانت

مصدومیت‌های پیاپی مانت واکنش‌های تندی را در میان هواداران منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشته است. بسیاری از آنها با انتقاد از این هافبک انگلیسی که در تابستان گذشته با رقم قابل توجهی از چلسی به جمع شیاطین سرخ پیوست، او را عامل اصلی ناکامی‌های تیم در این فصل می‌دانند. هوادارانی که از عملکرد ضعیف مانت و مصدومیت‌های پیاپی او به شدت ناامید شده‌اند، در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی با هشتگ‌هایی مانند #MountOut و #Worst۷Ever خواستار فروش یا فسخ قرارداد او شده‌اند.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
کد خبر: 53963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha