۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 49879
ساکت بالاخره رفت

هیئت مدیره باشگاه سپاهان صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن پذیرش استعفای محمدرضا ساکت، منوچهر نیکفر را به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این خبر را اینطور اعلام کرده است:« درپی استعفای محمدرضا ساکت از مدیرعاملی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، هیأت مدیره باشگاه صبح امروز تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی دلایل استعفا و در نظر گرفتن جمیع جوانب و با توجه به منع قانونی به‌کارگماری بازنشستگان، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات محمدرضا ساکت با استعفای ایشان موافقت و منوچهرنیکفر را به سمت سرپرستی باشگاه سپاهان منصوب کرد.»

منوچهر نیکفر البته اصلا با این مسئولیت سنگین غریبه نیست. او مدیری تحصیل کرده است و از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹ به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه فعالیت داده است. او همچنین در سال های ۹۸ و ۹۹ سرپرست باشگاه سپاهان بوده است و یک قهرمانی در لیگ برتر و دو نایب قهرمانی در دوران او به دست آمده است. ضمن اینکه نیکفر بود که زمینه‌ساز بازگشت ساکت به سپاهان شد و حالا هم مسئولیت مشابهی را تا انتخاب مدیرعامل بعدی قبول کرده است.

گفتنی است طی حکمی از سوی طیب مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، محمدرضا ساکت به سمت مشاور مدیرعامل در حوزه توسعه زیر ساختها و اماکن ورزشی منصوب گردید.

۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: 49879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha