الاتحاد - سپاهان؛ سرنوشت ساز برای طلسم شکنی امشب ساعت ۲۱:۳۰ + لینک پخش زنده

سپاهان در یک دیدار مهم و سرنوشت‌ساز در جده به مصاف الاتحاد خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار دو تیم سپاهان و الاتحاد در آخرین دیدار از گروه C رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا امشب (دوشنبه) ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در جده برگزار می‌شود. الاتحاد از پیش صعود کرده ۱۲ امتیازی و صدرنشین جدول است و سپاهان با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

لینک پخش زنده بازی الاتحاد و سپاهان

نبرد صدرنشینی در جده

کلید صعود سپاهان به مرحله بعد کسب حداقل یک امتیاز در این دیدار است. باتوجه به شرایط دیگر گروه‌ها در پایان مرحله گروهی ۳ تیم برتر رده دوم گروه‌های ۵ گانه منطقه غرب، راهی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شوند.

ژوزه مورایس با تمام نفرات خود مقابل الاتحاد قرار خواهد گرفت و تنها امید نورافکن به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در لیست ۱۸ نفره تیمش قرار بگیرد. او به همراه کاروان سپاهان به عربستان سفر کرد تا در کنار تیمش باشد. در مقابل وضعیت برای گایاردو، سرمربی جدید الاتحاد چندان مناسب نیست.

انگولو کانته و کریم بنزما دو ستاره تیم الاتحاد به دلیل مصدومیت دیدار امروز تیمشان را از دست دادند. بنزما در آخرین دیدار تیمش دچار کشش از ناحیه عضله خلفی شد و بین هفت تا ۱۰ روز به استراحت مطلق و طی کردن دوره درمان نیاز دارد تا بتواند به میادین بازگردد. نکته جالب اینکه بنزما پیش از در بازی رفت نیز آسیب دید و به اصفهان نیامده بود. همچنین شنیده می‌شود رومارینیو نیز دچار مصدومیت شده و مشخص نیست او در این دیدار به میدان می‌رود یا خیر.

بازگشت مورایس به عربستان

سرمربی پرتغالی سپاهان که سابقه هدایت الهلال را در کارنامه خود دارد و با این تیم به قهرمانی لیگ عربستان نیز رسیده، دوباره به عربستان برگشت تا این بار مقابل الاتحاد قرار بگیرد. او در رابطه با این دیدار عنوان کرد «به عربستان آمدیم تا به هدفمان برسیم. همه درها باز است تا بتوانیم به مرحله بعد برویم. اگر انجامش دهیم خوشحال می‌شویم و اگر نه به سال بعد فکر می‌کنیم. می‌دانم فردا چه تیمی‌ پیروز می‌شود اما باعث افتخار است در برابر این تیم بازی کنیم. آن‌ها سخت یا آسان باکیفیت هستند و ما هم باید با کیفیت کار کنیم. فرقی ندارد چند گل می‌زنید یا می‌خورید. باید خوب کار کنیم.»

طلایی‌ پوشان اصفهان با صعود از این گروه طلسم یازده ساله‌شان یعنی صعود به مرحله حذفی را می‌شکنند. آن‌ها کار دشواری در جده خواهند داشت اما مصدومان مختلف تیم عربستانی سپاهان را امیدوار کرده است تا در این دیدار نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند. پیروزی مقابل الاتحاد نیز سپاهان را صدرنشین به مرحله بعدی مسابقات می‌فرستد.

۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸
کد خبر: 49751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha