پایان ماجراجویی سپاهان در آسیا با شکست برابر الهلال + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال سپاهان در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الهلال عربستان سه بر یک شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم‌نهایی باز بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم فوتبال سپاهان در جریان دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه کینگ‌دام آره‌نا به مصاف الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با برتری سه بر یک الهلال به پایان رسید.

سپاهان در مجموع و بازی رفت و برگشت، شش بر دو برابر الهلال شکست خورد تا از صعود به مرحله یک چهارم نهایی باز بماند.

فیلم خلاصه بازی الهلال ۳ - سپاهان ۱

گل‌ها: فرشاد احمدزاده در دقیقه ۵۴ برای سپاهان و سالم الدوساری در دقیقه ۷۶ و روبن نوس در دقیقه ۸۲ و میتروویچ در دقیقه ۶+۹۰ برای الهلال.

کارت زرد:-

کارت قرمز: سیاوش یزدانی در دقیقه ۶۹ از سپاهان.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، آریا یوسفی، میلاد زکی‌پور، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده (۸۵ - عیسی عباس)، علی اصغر اعرابی (۸۵ - رضا اسدی)، برایان دابو و شهریار مغانلو.

ترکیب الهلال: یاسین بونو، سعود عبدالحمید، حسان تمبکتی، علی آل‌بلیهی، یاسر الشهرانی (۶۷- ناصر الدوساری)، روبن نوس، محمد کنو (۶۷- سلمان فرج)، میشل دلگادو (۸۹ - عبدالله الحمدان)، سالم الدوسری، مالکوم و الکساندر میتروویچ.

دقایق حساس:

در دقیقه یک، روی اشتباه محمد کنو، فرشاد احمدزاده توانست صاحب توپ شود و فرصت بسیار خوبی برای خود ایجاد کند اما شوت پای چپ این بازیکن به کرنر تبدیل شد.

در دقیقه ۶، شهریار مغانلو پشت محوطه جریمه الهلال صاحب توپ شد و قصد داشت با یک شوت از راه دور دروازه را باز کند اما توپ این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۵، روی یک ضربه ایستگاهی روبن نوس توپ را روی دروازه سپاهان ارسال کرد و فرصت بسیار خوبی برای الهلال ایجاد شد اما در محوطه شش قدم پیام نیازمند توپ را برگرداند تا این این فرصت از تیم عربستانی گرفته شود.

در دقیقه ۱۸، روی یک ارسال بلند به درون محوطه جریمه سپاهان، میتروویچ قصد داشت با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما از مقابل دروازه توپ را مدافع سپاهان برگرداند.

در دقیقه ۲۱، حرکت سپاهانی‌ها از سمت راست و ارسال توپ به درون محوطه جریمه الهلال، فرصت بسیار خوبی برای زردپوشان اصفهانی ایجاد کرد اما ضربه سر شهریار مغانلو را یاسین بونو به راحتی مهار کرد.

در دقیقه ۲۴، روی اشتباه حسان تمبکتی در خط دفاعی الهلال، علی اصغر اعرابی صاحب توپ شد و درحالی که با دروازه‌بان الهلال تک به تک شده بود، شوت این بازیکن راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۷، روی یک ضربه ایستگاهی، فرصت بسیار خوبی برای الهلال ایجاد شد اما توپ بعد از برخورد با تیرک دروازه راهی اوت شد.

در دقیقه ۳۱، روی یک پرتاب اوت که توسط آریا یوسفی به درون محوطه جریمه الهلال انجام شد،‌ توپ بعد از پاس شهریار مغانلو، روی سر فرشاد احمدزاده فرود آمد و این بازیکن هم با یک ضربه سر دروازه الهلال را باز کرد اما کمک داور این صحنه را آفساید اعلام کرد و در ادامه VAR هم تصمیم داور بازی را تایید کرد.

در دقیقه ۴۰، باز هم ارسال به درون محوطه جریمه سپاهان، فرصت بسیار خوبی برای میتروویچ ایجاد شد و او هم با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و درحالی که توپ از پیام نیازمند عبور کرده بود، آریا یوسفی از روی خط دروازه توپ را برگرداند تا توپ به گل تبدیل نشود.

در دقیقه ۴۳، ارسال بلند رامین رضاییان از سمت راست به درون محوطه جریمه الهلال، باعث شد توپ روی سر شهریار مغانلو فرود بیایید اما ضربه سر این بازیکن به گل تبدیل نشد و توپ راهی اوت شد.

گل‌ برای سپاهان: در دقیقه ۵۴، میلاد زکی‌پور حرکتی را از سمت چپ انجام داد و در ادامه این بازیکن علی اصغر اعرابی را درون محوطه جریمه الهلال صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با یک ارسال فرصت بسیار خوبی برای فرشاد احمدزاده ایجاد کرد تا این بازیکن با یک ضربه سر دروازه الهلال را باز کند.

اخراج سیاوش یزدانی: در دقیقه ۶۹، روی یک اشباه از سوی آریا یوسفی، فرصت خوبی برای الهلال ایجاد شد و درحالی که بازین این تیم می‌توانست با پیام نیازمند تک تک شود، با خطای سیاوش یزدانی نقش بر زمین شد. روی این صحنه ابتدا داور یزدانی را با کارت زرد جریمه کرد اما در ادامه با دخالت VAR، داور مدافع سپاهان را از زمین مسابقه اخراج کرد.

گل برای الهلال: در دقیقه ۷۶، روی پاس در عمق علی آل‌بلیهی، سالم الدوساری با نیازمند تک به تک شد و با یک شوت پای راست دروازه سپاهان را باز کرد.

گل برای الهلال: در دقیقه ۸۲، روبن نوس روی یک رفت و برگشت، پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد که منجر به دومین گل الهلال شد.

گل برای الهلال: در دقیقه ۶+۹۰، روی کار ترکیبی و در ادامه پاس کات بک به درون محوطه جریمه سپاهان، میتروویچ به توپ رسید و گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
کد خبر: 52662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha