ببینید: شکست دور از انتظار سپاهان در آبادان/ مورایس به نبر ترین تیم لیگ باخت!

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با شکست سپاهان، به نخستین برد خانگی‌اش در لیگ بیست‌وسوم دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۱۵ دوشنبه در ورزشگاه تختی آبادان آغاز شد که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم خوزستانی پایان یافت.

بوباکار تراوالی در دقیقه ۸ و یوسف کی‌شمس در دقیقه ۲۶ برای صنعت نفت گل زدند و شهریار مغانلو در دقیقه ۳۳ تک گل سپاهان را به ثمر رساند.

صنعت نفت که در ۱۰ بازی خانگی گذشته خود چهار تساوی و شش شکست را تجربه کرده بود، بالاخره در یازدهمین بازی در حضور هواداران آبادانی، پیروزی نوبرانه‌ای را کسب کرد تا ۱۶ امتیازی شود و پس از هفته‌ها از رتبه شانزدهم جدول یک پله صعود کند.

قضاوت این دیدار برعهده محمدحسین زاهدی‌فر بود. او در این مسابقه به پیام پارسا و رحیم آلبوغبیش از صنعت نفت و فرشاد احمدزاده، سیاوش یزدانی، امید نورافکن و محمد کریمی از تیم سپاهان کارت زرد نشان داد. مصطفی ناییج‌پور هم در دقیقه ۸۵ با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا صنعت نفت دقایق پایانی را ۱۰ نفره بازی کند.

در دقیقه ۳۰ این مسابقه محمد دانشگر به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف از زمین خارج شد و جای خود را به سیاوش یزدانی داد. دانشگر بعد از خروج از زمین با آمبولانس به بیمارستان شد. همچنین در دقایق تلف‌شده نیمه اول این مسابقه برخوردی بین برایان دابو و مصطفی احمدی صورت گرفت که باعث مصدومیت هافبک صنعت نفت از ناحیه سر شد. وضعیت احمدی به گونه‌ای بود که آمبولانس برای خروجش از زمین وارد میدان شد.

خلاصه بازی صنعت نفت آبادان ۲ - سپاهان ۱ را اینجا ببینید.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۹
کد خبر: 54176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha