۳ امتیاز سخت، سوغات مورایس از اهواز + فیلم خلاصه بازی

سپاهان موفق شد در اولین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال خوزستان را شکست دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در نخستین دیدار هفته یازدهم فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال خوزستان میزبان سپاهان بود و باز هم نتوانست در خانه امتیاز بگیرد و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. سپاهان با این برد، ۱۸ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد. استقلال خوزستان نیز با همان ۴ امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماند.

استقلال خوزستان ۱ - ۳ سپاهان فیلم خلاصه بازی

گل: آریا یوسفی در دقایق ۱۳ و ۳۳ . شهریار مغانلو در دقیقه ۸ + ۹۰ برای سپاهان، حسن شوشتری در دقیقه ۸۳ از روی نقطه پنالتی برای استقلال خوزستان
کارت زرد: احمدرضا جلالی و حسن شوشتری از استقلال خوزستان، هادی محمدی، محمد قربانی و برایان دابو از سپاهان
کارت قرمز: -

شرح گل

در دقیقه ۱۳، کار ترکیبی بازیکنان سپاهان روی کرنر باعث شد تا توپ به آریا یوسفی برسد و او هم با ضربه بیرون پا زیبا دروازه استقلال خوزستان را باز کرد.

در دقیقه ۳۳، باز هم کار ترکیبی شاگردان مورایس سبب شد توپ در محوطه جریمه به آریا یوسفی برسد تا این بازیکن جوان گل دوم خودش و تیمش را به ثمر برساند.

در دقیقه ۸۳، حسن شوشتری موفق شد یکی از گل‌های خورده را از روی نقطه پنالتی پاسخ دهد.

در واپسین ثانیه‌های بازی ضدحمله سپاهان باز هم به ثمر نشست و این بار شهریار مغانلو پس از در اختیار گرفتن توپ از پشت محوطه جریمه شوت‌زنی کرد و دروازه‌بان تیم میزبان نتوانست شوت زمینی مهاجم سپاهان را مهار کند تا گل سوم طلایی‌پوشان هم به ثمر برسد.

۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۸
کد خبر: 49361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha