پخش زنده بازی سپاهان ایران - نیروی هوایی عراق در لیگ قهرمانان آسیا + لینک

سپاهان در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا از نیروی هوایی عراق پذیرایی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، سپاهان ایران و نیروی هوایی عراق در تقابلی از هفته پنجم رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به دیدار هم می‌روند.

سپاهان یک - نیروی هوایی صفر / برنده ۹ نفره! + فیلم خلاصه بازی

لینک پخش زنده بازی سپاهان و نیروی هوایی عراق

سپاهان اصفهان که ۷ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن چهار هفته ابتدایی (ACL) کسب کرده بعد از الاتحاد، رتبه‌ی دوم گروه C رقابت‌ها را به خود اختصاص داده است و طلایی‌پوشان برای صعود به مرحله‌ی حذفی به برتری در دو دیدار آتی خود نیازمندند.

شکست پرگل آلمالیق ازبکستان (۹-۰) در خانه و برتری مقابل پرسپولیس و استقلال در لیگ‌برتر، شاگردان مورایس را در ایده‌آل‌ترین وضعیت خود قرار داده است.

در سمت مقابل حریف عراقی، سپاهان نتایج قابل‌قبولی را به دست آورده است. آبی‌پوشان یکی از دو تیم بدون باخت فصل جدید لیگ حرفه‌ای عراق هستند و با ۱۳ امتیاز به صدر جدول تکیه زده‌اند.

روند امتیازگیری نیروی هوایی در رقابت‌های آسیایی همانند سپاهان بوده اما این تیم به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نماینده ایران در رده‌ی سوم گروه C قرار دارد؛ اختلاف کم و نزدیکی دوتیم در جدول بر حساسیت‌های بازی افزوده است.

دیدار دو تیم در دور رفت رقابت‌ها در حالی با تساوی دو بر دو به اتمام رسید که بازی تا دقیقه ۸۸ با برتری دو بر یک طلایی‌پوشان دنبال می‌شد و گل علی جاسم، کار را به مساوی کشید.

با توجه به هم امتیاز بودن و شرایط نسبتاً مشابه سپاهان و نیروی هوایی در جدول گروه C این دیدار از حساسیت بسیاری برخوردار است و باید دید آیا دومین پیروزی خانگی سپاهان در فصل جدید (ACL) رقم می‌خورد یا عراقی‌ها موفق خواهند بود.

هفته پنجم لیگ‌قهرمانان آسیا/ گروه C

سپاهان ایران-نیروی هوایی عراق

دوشنبه ۶ آذرماه ۱۴۰۲

ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران

ورزشگاه آزادی

۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
کد خبر: 49499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha