فریم به فریم با درگیری نکونام و فیلمبردار اصفهانی + فیلم

دیدار ذوب آهن و استقلال در ورزشگاه فولادشهر یکی از تماشایی‌ترین مسابقات هفته و فصل بود و بدون جنجال تمام نشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ماجرا پس از سوت پایان مسابقه آغاز شد که جواد نکونام از رفتار تصویربردار اصفهانی که وارد محوطه او شده بود، عصبی شد. پس به او نزدیک شد و هدفونی که در گوشش بود را درآورد و جملاتی را به او گفت.

پس از آن علی سامره، نوازی و مهدی هاشمی نسب هم وارد ماجرا شدند و با تصویربردار اصفهانی مشاجره کردند.
از بازی سپاهان و پرسپولیس پخش بازی‌های اصفهان به صورت اچ ادی انجام می‌شود و تصویربرداری که جواد نکونام و استقلالی‌ها با او درگیر شدند، یکی از قابلیت‌های جدید کارگرانی فوتبال در اصفهان است که از لالیگا الگوبرداری شده است.

1958521

این جنجال پس از پایان مسابقه هم ادامه داشت. ابتدا تصویربردار اصفهانی در میکسدزون خبری مقابل خبرنگاران ایستاد و جواد نکونام را متهم به فحاشی کرد و در ادامه با وجود اینکه خبرنگاران اصفهانی مصاحبه با استقلالی‌ها را به دلیل عدم حضور جواد نکونام در نشست خبری تحریم کرده بودند، با علی سامره یک مصاحبه‌ 6 دقیقه‌ای پر از تنش داشتند که موضوع بحث اصلی آنها برخورد جواد نکونام با تصویربردار بود. آنها در همین حین اعتراض خود درباره عدم حضور نکونام در نشست خبری را هم به اطلاع سرپرست تیم رساندند. این مصاحبه اینقدر جنجالی شد که درنهایت با وساطت یکی از افراد رسانه‌ای استقلال علی سامره را از مهلکه و از محاصره خبرنگاران اصفهانی فراری دادند.

1958522

دیدار استقلال و ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر ابتدا با گل آرمین سهرابیان همراه شد ولی در ادامه با ضربه مجید علیاری سبزپوشان اصفهانی به بازی بازگشتند تا نکونام و شاگردانش دو امتیاز حیاتی و سرنوشت‌ساز را در شهرمبارکه اصفهان جا بگذارند.

1958523

1958524

1958525

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸
کد خبر: 49452
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ایرانی وطن پرست IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
      1 0
      این کجاش درگیری یک بحث و یک تذکر هست و تمام .......حالا دیگه میخوان استقلال رو وارد حاشیه کنند ...حرف دیگری هست