استقلال یک بازیکن دومنظوره جذب کرد + تصاویر

گرچه هواداران استقلال نسبت به ویارگیری تیمشان معترض هستند اما همان یک بازیکنی که این تیم جذب کرده می‌تواند در دو پست برای این تیم به میدان برود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رافائل سیلوا مدافع بلند قامت برزیلی که به تازگی همراه با همسر و فرزندانش به تهران برگشته با حضور در جمع نفرات تیم استقلال کارش را رسماً با آبی پوشان تهرانی از سر گرفت.

این مدافع توانمند و حرفه‌ای برزیلی که در پایان فصل گذشته از جمع آبی‌پوشان جدا شد حالا بعد از نیم فصل دوباره به جمع استقلالی‌ها برگشته است.

با مروری به شرایط این بازیکن در طول یک فصل و نیم حضورش در جمع بازیکنان استقلال به یاد می‌آوریم که او از زمستان فصل بیست و یکم لیگ برتر که استقلال همراه با فرهاد مجیدی قهرمان لیگ شد بیشتر اوقات در پست مدافع چه در خط دفاع ۴ نفره و چه در خط دفاع سه نفره حضور داشت.

علاوه بر این او در برخی بازی‌ها به عنوان دفاع راست هم بازی کرد که شاید تعدادش خیلی کم باشد. اما سیلوا در برخی مسابقات به پست هافبک دفاعی هم رفت و آنجا هم برای استقلال توپ زد(از جمله دربی برگشت فصل قبل) تا این بازیکن ثابت کند علاوه بر پست تخصصی‌اش در دفاع میانی توانایی حضور در دو پست دیگر دفاع راست و هافبک دفاعی را نیز داراست.

از این رو می‌توان به نوعی این تعبیر را داشت که جواد نکونام با به خدمت گیری چنین بازیکنی که توانایی حضور در دو پست را دارد توانسته بخشی از مشکلات دفاعی تیم و خط هافبکش را برطرف کند. چرا که با بازگشت محمد حسین مرادمند به جمع بازیکنان خط دفاع استقلال حالا این تیم می‌تواند روزبه چشمی را در جمع هافبک‌ها ببیند و اگر لازم بود حتی در برخی مسابقات از سیلوا هم در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد.

استقلال یک بازیکن دومنظوره جذب کرد + تصاویر

بازگشت رسمی سیلوا به استقلال | پایگاه خبری جماران

حضور رافائل سیلوا در تمرین استقلال | طرفداری

بیوگرافی رافائل سیلوا بازیکن مدافع تیم استقلال تهران

۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
کد خبر: 51710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha