حمله تند نکونام علیه خطیر،شما با تقلب شاگرد اول بودید!

جواد نکونام انتقادهای شدیدی نسبت به مدیریت این تیم انجام داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از "ورزش سه"، جواد نکونام انتقادهای تند و تیزی را نسبت به مدیریت این باشگاه انجام داد و فعالیت‌های آن‌ها را در راستای نتیجه نگرفتن باشگاه اعلام کرد.

نکونام اظهار داشت که مدیران در زمانی که نباید بیانیه می‌دهند و زمانی که نیاز به حمایت از باشگاه است بیانیه صادر نمی‌کنند صحبت کرد و تاکید کرد: در بالاترین سطح دنیا که نه حتی در لیگ ایران یا حتی لیگ یک هم ایران هم این اتفاق نمی‌افتد، تیم‌هایی که مسابقه را برنده خارج می‌شوند بیانیه می‌دهند و از داوری گلایه می‌کنند اما ما گل سالم می‌زنیم اما باشگاه اقدامی‌نمی‌ کند. در بازی امروز یکی از تیم‌ها در بین نیمه بیانیه داد، روز گذشته هم یک تیم پیروز شد اما بیانیه داد، بیانیه‌ها تاثیری روی نتیجه ندارد اما در تکرار اشتباهات و حواس جمع شدن تاثیر دارد.

نکونام ادامه داد: زمانی که علیه باشگاه اتفاقی رخ می‌دهد واکنشی نمی‌دهند اما اگر کسی علیه آنها صحبت کند تا نام و شماره شناسنامه را در بیانیه می‌آورند و سریعا اقدام می‌کنند!

نکونام در ادامه صحبت‌هایش انتقادات تندی نسبت به مدیریت انجام داد و گفت: در روزهای اول حضورم در استقلال گفتم که آنها به دنبال دشمنی با من هستند و الان ثابت شد و مردم هم شاهد آن هستند، آنها برای دشمنی با من به استقلال ضربه می‌زنند، استقلال یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیاست ولی به دلیل اینکه من سرمربی آن هستم علیه من فعالیت می‌کنند و دشمنی می‌کنند!

2008273

نکونام با انتقاد از مدیریت باشگاه استقلال گفت: تازه آمدید و بلد نیستید کار انجام دهید بروید یاد بگیرید، ۱۶ تیم در لیگ حضور دارند و فقط یک تیم قهرمان می‌شود، شما ببینید تیم‌هایی که سقف بودجه را رد کردند و بیشترین هزینه را انجام دادند از مسیر قهرمانی دور شدند اما مشکلات ما را ندارند، آنها باید یاد بگیرند از مربی و بازیکنان تیم حمایت کنند اما فقط به دنبال این هستند که به تیم ضربه بزنند و تیم را خراب کنند تا نتیجه نگیریم، می‌گویند ما شاگرد اول بودیم، اگر شاگرد اول هم بودید با تقلب بودید، باید بروید و کار را یاد بگیرید.

نکونام در صحبت‌های خود اشاره‌ای هم به دریافتی بازیکنان این تیم داشت و گفت: بازیکنان تیم ما از سال گذشته ۴۰ درصد طلب دارند و به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و نمی‌دانم باید چکار کنم، من با بازیکنان صحبت کردم و باید دید چطور می‌توان این مشکل را حل کرد، دریافتی آخری که داشتند نزدیک به ۵ درصد بوده است.

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۵
کد خبر: 54177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha