در دیدار جذاب پرسپولیس و فولاد ۶ گل رد و بدل شد + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های پرسپولیس و فولاد در نوزدهمین هفته لیگ برتر فوتبال را امروز به نفع تیم پرسپولیس تمام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد امروز از ساعت ۱۷:۳۰ در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار جذاب که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، پرسپولیس دو بار از حریف عقب افتاد ولی ضمن جبران عقب‌ماندگی، با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید.

فیلم خلاصه بازی پرسپولیس ۴ - فولاد ۲

پیش از بازی:

در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال فولاد خوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس در شروع مجدد رقابت‌های لیگ برتر در نیم فصل دوم بعد از شکست غیرمنتظره برابر آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر دو پیروزی ارزشمند و حیاتی به ترتیب برابر تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان دست پیدا کرد تا شرایط خود را در جدول رده بندی بهبود ببخشد. شاگردان اوسمار ویرا در درحالی پای به این دیدار خواهند گذاشت که این تیم هم‌اکنون با ۳۶ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

پرسپولیس در پنج بازی اخیر خود مقابل فولاد در ٢ بازی برابر این تیم به برتری رسیده است و یک بازی نیز با نتیجه مساوی خاتمه یافته و در ٢ دیدار نیز متحمل شکست برابر این تیم خوزستانی شده است .

فولاد اگر چه در این فصل دچار حواشی و نیمکت این تیم شاید دچار تغییرات زیاد شده باشد اما با حضور احمد آل‌نعمه مردان کارون نشان دادند تیم دست و پا بسته‌ای نیستند و می‌تواند قرمزها را دچار دردسر کنند.

فولادی ها که با ٩ گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارند با ١٩ امتیاز در رده دوازدهم جایی دارند و تلاش می‌کنند دست پر تهران را ترک کنند.

پرسپولیس ٣۶ امتیازی نیز در آستانه شهرآورد تهران، در این بازی با توجه به شرایط جدول و حضور استقلال تهران در صدرجدول رده بندی می‌کوشد تا با دست پر آماده تقابل با رقیب دیرینه خود شود. اوسمار ویرا سرمربی قرمزها در این بازی مرتضی پورعلی گنجی، یاسین سلمانی، علی نعمتی و گئورگی گولسیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی برزیلی سرخ‌پوشان در این دیدار علیرضا بیرانوند را در درون قفس توری پرسپولیس قرار خواهد داد. محمد حسین کنعانی‌زادگان و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی قرار می‌گیرند. در غیاب علی نعمتی عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی قرار می‌گیرد و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در سمت راست خدا دفاع جایی می گیرد.

مسعود ریگی در پست شش جای می‌گیرد و سروش رفیعی نیز طراح حملات سرخ پوشان خواهد بود. اوستون اورنوف و مهدی ترابی نیز در بال چپ و راست جای می‌گیرند و جلو تر از آنها امید عالیشاه به عنوان کاپیتان پرسپولیس بازی می‌کند. عیسی آل کثیر نیز به عنوان مهاجم تمام کننده در ترکیب قرمزها جای می‌گیرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر فولاد خوزستان :

علیرضا بیرانوند ، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان ، عبدالکریم حسن ، دانیال اسماعیلی فر ، مسعود ریگی ، سروش رفیعی ، اوستون اورونوف ، مهدی ترابی ، امید عالیشاه ، عیسی آلکثیر

۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۲
کد خبر: 53164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha