پخش زنده بازی فولاد - هوادار در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال؛ امروز ساعت ۱۹:۱۵ + لینک

دیدار تیم های هوادار و فولاد در بیست و دومین هفته لیگ برتر فوتبال را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال هوادار و فولاد امروز راس ساعت ۱۹:۱۵ در هفته بیست و دوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:

لینک پخش زنده بازی هوادار و فولاد ساعت ۱۹:۱۵

از چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر، فولاد در اهواز میزبان هوادار خواهد بود؛ دیداری که در بازی رفت و در تهران با برد یک بر صفر خوزستانی‌ها به پایان رسید.

فولاد که این فصل اصلاً حال و روز خوشی نداشته، با عبدالله ویسی برای این بازی آماده می‌شود. ویسی در اولین بازی‌اش به عنوان سرمربی جدید فولاد، مقابل استقلال خوزستان به تساوی رسید.

در سمت مقابل هوادار با مسعود شجاعی قرار دارد که این روزها از مدار کسب پیروزی خارج شده است. بنفش‌ها پس از دو شکست متوالی آخر سال مقابل تراکتور و استقلال، در بازی معوقه خود برابر آلومینیوم به تساوی رسیدند و حالا پس از چهار بازی بدون برد به دنبال کسب سه امتیاز در این جدال خارج از خانه خواهند بود.

نکته جالب این مسابقه، هم‌امتیازی بودن دو تیم در جدول رده‌بندی است. فولاد و هوادار هر دو ۲۰ امتیازی هستند ولی با تفاضل گل متفاوت، رده جدولی شاگردان شجاعی دو پله بهتر از قرمزهای خوزستانی است و پیکان هم که دیگر تیم ۲۰ امتیازی است میان این دو رقیب قرار گرفته است.

اما از پنج بازی برگزار شده بین دو تیم این فولاد بوده که دو مرتبه برنده بوده و سه بازی هم به تساوی انجامیده تا بنفش‌های تهرانی هیچ بردی در برابر رقیب اهوازی نداشته باشند. با این وجود آمار ویسی مقابل هوادار جالب نیست و این سرمربی در چهار تقابلی که با بنفش‌ها داشته فقط یک بار برنده بوده و سه مرتبه شکست خورده است.

نتیجه هفته گذشته: فولاد در دربی اهواز به تساوی بدون گل برابر استقلال خوزستان رسید و هوادار در دیدار معوقه خود در اراک مقابل آلومینیوم به تساوی یک بر یک بسنده کرد.

وضعیت در جدول: هوادار با ۲۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر در رده یازدهم جدول قرار دارد و فولاد هم با همین ۲۰ امتیاز سیزدهم است.

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال ایران

فولاد - هوادار

یکشنبه ۱۹ فروردین ساعت ۱۹:۱۵

ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان

تیم داوری: احمد محمدی، بهزاد پناهی، صادق رستمی و مسعود حقیقی

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲
کد خبر: 54123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha