تلخ‌ترین پیروزی اسپانیا در دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ + فیلم خلاصه بازی

اسپانیا موفق شد ۳-۱ گرجستان را در یک بازی تشریفاتی در خانه شکست دهد، درحالی که گاوی در نیمه اول دچار یک مصدومیت شدید از ناحیه زانو شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، اسپانیا در حالی در آخرین بازی دور مقدماتی یورو به مصاف گرجستان رفت که با یک تساوی هم صدرنشینی خود را قطعی می‌کرد و به همین دلیل لوئیس دلا فوئنته به تعدادی از بازیکنانش استراحت داده بود.

این تیم بازی را در خانه هجومی آغاز کرد و فران تورس ارسالی را برای رابین لونرماند مهیا کرد و او هم با یک ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند.

فیلم خلاصه بازی دو تیم اسپانیا و گرجستان

1956315

گرجستان خیلی زود بازی را به تساوی کشاند. این تیم در دقیقه ۱۰ روی پاس عمقی گئورگی چاکوتازده و ضربه تمام کننده خویچا کوارتسخلیا به گل تساوی رسید.

1956316

در دقیقه ۲۶، گاوی روی یک فرود بد روی پای راستش به شدت مصدوم شد. او با گریه زمین را ترک کرد و به نظر می‌رسد تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا خبرهای خوبی در مورد وضعیت او در ساعات آینده دریافت نکنند.

1956317

در ادامه فرانس تورس پاس خوبی در محوطه جریمه برای آلوارو موراتا فراهم کرد که این بازیکن ضربه اش را درست به دست‌های دروازه‌بان فرستاد و دو تیم در نیمه اول موقعیت جدی دیگری نداشتند و ۱-۱ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۲، تورس یک ارسال دقیق را روی حرکتی هوشمندانه برای رودری مهیا کرد و این بازیکن هم ضربه سر دقیقی به توپ زد که با واکنش دیدنی دروازه‌بان گرجستان مهار شد.

1956318

سه دقیقه بعد در دقیقه ۵۵ تورس روی یک ضربه سر رو به جلوی با پاس خوزه گایا به گل رسید. تورس در هنگام خوشحالی بعد از گل، پیراهن گاوی را برای حمایت از او به نمایش گذاشت. اسپانیا باز هم برای گلزنی موقعیت‌های دیگری را توسط موراتا از دست داد.

1956319

در دقیقه ۶۵ لامیه یامال، ستاره جوان بارسا، به جای تورس، ستاره این بازی، به میدان آمد.

در دقیقه ۷۲، گرجستان یک گل به خودی به ثمر رساند. لامین یامال از سمت چپ نفوذ کرد و ارسالی را برای ضربه سر موراتا روی دروازه حریف فرستاد. ضربه‌ای که لوچوشویلی، مدافع گرجستانی زودتر از موراتا با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

در ادامه بازی با مدیریت اسپانیا بدون اتفاقی خاصی سپری شد تا در نهایت بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد. اسپانیا بالاتر از اسکاتلند، به عنوان صدرنشین صعود کرد و حالا باید منتظر اخبار تکمیلی در مورد وضعیت گاوی باشد. این بازیکن در تمامی بازی‌های تیم ملی اسپانیا تحت هدایت لوئیس دلافوئنته به میدان رفته است.

۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد خبر: 49230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
      0 0
      ا یران که هنوز بازی نکره