صعود مقتدرانه ترکیه بالاتر از همه + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی ترکیه با تساوی مقابل ولز به صدرنشینی در گروه D مرحله مقدماتی یورو رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های ملی ولز و ترکیه از ساعت ۲۳:۱۵ سه‌شنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه کاردیف سیتی به مصاف هم رفتند تا یکی از مسابقات هفته دهم و پایانی مرحله گروهی دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ را برگزار کنند.

فیلم خلاصه بازی دو تیم ولز و ترکیه

ولز نیاز به کسب پیروزی در دیدار خانگی امشب مقابل ترکیه داشت و از سوی دیگر امیدوار بود تیم ملی کرواسی در دیدار همزمان امتیاز از دست بدهد تا صعودش به یورو ۲۰۲۴ را قطعی کند که هیچ‌کدام از این اتفاق‌ها رخ نداد و اژدهایان از رسیدن به این سهمیه باز ماندند.

1957141

تیم ملی ولز که حمایت چشمگیر تماشاگران را در کنارش می‌دید، شروع توفانی در این مسابقه داشت و در دقیقه ۷ با پاس رو به جلوی هری ویلسون برای نکو ویلیامز و سر توپ و شوت پای راست استثنایی این بازیکن دروازه ترکیه را باز کرد و گل اول ر ا به ثمر رساند و با برتری به رختکن رفت.

ترکیه که در دقیقه ۳۳ دو تغییر غیر منتظره در ترکیب خود داشت و یکی از آنها را به اضافه کردن یوسف یازیچی اختصاص داده بود، در دقیقه ۷۰ با ضربه پنالتی این ستاره لیل فرانسه موفق شد دروازه ولز را باز کند و کار را به تساوی بکشد.

1957142

تساوی یک بر یک دو تیم تا پایان مسابقه پابرجا ماند و تیم ملی ترکیه با این نتیجه ۱۷ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به کرواسی، در صدر جدول گروه D قرار گرفت و صعودش به رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ را قطعی کرد و تیم ملی ولز هم با ۱۲ امتیاز در رتبه سوم ماند و در کسب سهمیه ناکام ماند.

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 49294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha