هالند و یارانش به یورو ۲۰۲۴ نرسیدند + فیلم خلاصه بازی

در مهم‌ترین بازی‌های امشب مقدماتی یورو ۲۰۲۴، تیم ملی فوتبال نروژ با شکست مقابل اسپانیا از صعود مستقیم به دور نهایی باز ماند و ترکیه با شکست لیتوانی یک صعود زودهنگام را جشن گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی‌های دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ از چهار گروه پیگیری شد که طی آن اسپانیا و ترکیه با پیروزی مقابل رقبای خود جواز حضور در یورو ۲۰۲۴ را گرفتند و نروژ با ستارگان نامداری همچون هالند و اودگارد از صعود مستقیم به دور نهایی باز ماند.

گروه A:

با پیروزی اسپانیا مقابل نروژ تکلیف دو تیم صعود کننده این گروه مشخص شد. نروژ امشب در خانه با تک گل گاوی مقابل لاروخا شکست خورد و همین شکست باعث شد تا هالند و اودگارد نتوانند برای کشورشان معجزه کنند و اسپانیا به همراه اسکاتلند جواز حضور در یورو ۲۰۲۴ را کسب کردند.

در دیگر دیدار این گروه گرجستان با چهار گل قبرس را شکست داد. کوارتسخلیا، ستاره ناپولی یکی از گل‌های تیم ملی کشورش را به ثمر رساند اما این برد هم تاثیری در جایگاه گرجستان نگذاشت.

گروه D:

شگفتی در گروه D تکمیل شد و ترکیه موفق شد در خانه با چهار گل لیتوانی را در هم بکوبد و صعودش را به دور نهایی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ جشن بگیرد.

در دیگر دیدار این گروه ولز موفق شد کرواسی را با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب کند تا امیدهایش برای صعود را زنده نگه دارد. حالا ولز و کرواسی با ۱۰ امتیاز از شش بازی در جایگاه‌های دوم و سوم قرار دارند و باید برای صعود به دور نهایی با یکدیگر رقابت کنند.

گروه E:

در این گروه چک موفق شد در خانه با یک گل جزایر فارو را مغلوب کند و لهستان و مولداوی به تساوی ۱ - ۱ رضایت دادند. در این گروه آلبانی و چک به ترتیب با ۱۳ و ۱۱ امتیاز از شش بازی در جایگاه‌های اول و دوم قرار دارند و لهستان با ۱۰ امتیاز از هفت بازی در جایگاه سوم است و کار سختی برای صعود به دور نهایی خواهد داشت.

گروه I:

در این گروه سوئیس در خانه و در دیداری پرگل مقابل بلاروس انتهای جدولی با نتیجه ۳ بر ۳ متوقف شد و رومانی با چهار گل آندورا را مغلوب کرد.

در این گروه هم کماکان رومانی و سوئیس شانس‌های اصلی صعود به دور نهایی هستند.

فیلم خلاصه بازی نروژ و اسپانیا در جام ملت های اروپا

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۴:۴۴
کد خبر: 48051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha