فیلم | خلاصه بازی تیم های ملی فوتبال گرجستان - اسپانیا امروز جمعه ساعت ۱۹:۳۰

تیم های ملی گرجستان و اسپانیا امروز در چارچوب مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دیدار فوتبال بین تیم های ملی گرجستان و اسپانیا در سری مسابقات انتخابی یورو ۲۰۲۴ امروز جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۰به وقت ایران برگزار می شود. برای مشاهده این رقابت به صورت زنده می توانید از لینک ارائه شده استفاده نمائید.

فیلم خلاصه بازی گرجستان ۱ - اسپانیا ۷

لینک پخش زنده بازی تیم های ملی گرجستان و اسپانیا امروز

روزنامه مارکا از کمپ تمرینی تیم ملی اسپانیا در شهر تفلیس، پایتخت گرجستان، گزارش داد که تیم ملی اسپانیا امشب در حالی در این شهر تمرین کرد که مسئولان تدارکات متوجه شدند چمدانهای حاوی کفش‌ها و دستکش‌های تیم در مادرید جا مانده است.

مارکا می‌گوید خبرنگاران اسپانیایی که برای پوشش تمرین امروز لاروخا در کمپ این تیم در تفلیس حضور داشتند عجیب‌ترین تمرین ممکن را دیدند و بازیکنان اسپانیا به جای کفش‌های فوتبال با کتانی‌های شخصی‌شان روی زمین چمن شروع به تمرین کردند.

لوئیس دلافوئنته، سرمربی لاروخا، که از این بی‌برنامگی تدارکات تیم عصبانی است دستور داد تمرین زودتر از موعد تمام شود. قرار است فردا صبح و بعد از رسیدن چمدانهای کفش‌ها و دستکش‌ها اسپانیا تمرین دیگری را در تفلیس برگزار کند.

این اولین بار نیست که تیم ملی اسپانیا در سفر به تلفیس با مشکل مواجه می‌شود. در مارس ۲۰۲۱ درحالی که حدود نیم ساعت از شروع بازی دو تیم گذشته بود استادیوم دینامو با قطعی برق مواجه شد.

قطعی برق آنقدر طولانی شد که بازیکنان به رختکن رفتند تا مشکل حل شده و بتوانند زیر نور به بازی‌شان ادامه دهند. در نهایت تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد درحالیکه مشکل برق همچنان ادامه دارد بازیکنان اسپانیا برای عبور از راهروی ورزشگاه و سوار شدن به اتوبوس با استفاده از چراغ‌قوه موبایل‌ها راه‌شان را پیدا می‌کنند.

۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰
کد خبر: 46778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha