اوکراین ۱-۱ انگلیس: توقف سه‌شیرها بعد از چهار پیروزی + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی انگلیس بعد از چهار پیروزی پیاپی در انتخابی یورو ۲۰۲۴ مقابل اوکراین با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی انگلیس صدرنشین گروه C رقابتهای انتخابی یورو ۲۰۲۴ امشب در پنجمین بازی خود در این گروه به مصاف اوکراین رفت و با تساوی ۱-۱ متوقف شد. اوکراینی‌ها با گل اولکساندر زینچنکو پیش افتادند و انگلیس با گل کایل واکر بازی را به تساوی کشاند.

اوکراین در این بازی که در ورزشگاه شهر ورشو در لهستان برگزار می‌شد میزبان بود. انگلیسی‌ها رقابتهای انتخابی را با پیروزی مقابل ایتالیا آغاز کرده و سپس سه پیروزی پیاپی مقابل اوکراین، مالت و مقدونیه شمالی به دست آورده بودند.

اوکراین در اولین حمله جدی روی دروازه انگلیس موفق شد توسط اولکساندر زینچنکو، هافبک آرسنال، به گل برسد. اوکراینی‌ها که از ابتدای بازی چند بار سعی کرده بودند از سمت راست به دروازه انگلیس نزدیک شوند این بار کونوپلیا را راه انداختند و او با یک پاس رو به عقب دقیق به درون محوطه جریمه زینچنکو را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد تا دروازه پیکفورد باز شود.

1922721

1922720

دو دقیقه بعد انگلیسی‌ها اولین موقعیت جدی را خلق کردند. ساکا پاس خوبی در اختیار جردن هندرسون گذاشت ولی شوت او از بالای دروازه اوکراین بیرون رفت.

در دقیقه ۴۱ انگلیسی‌ها موفق شدند کار را به تساوی بکشانند. این گل برای کایل واکر اهمیت خاصی داشت چرا که اولین گل ملی این ستاره منچسترسیتی بود. هری کین با یک پاس استثنایی از بالای سر خط دفاعی اوکراین توپ را در اختیار کایل واکر گذاشت. ستاره سیتی توپ را مهار کرد و با ضربه‌ای هوشمندانه به گوشه سمت راست دروازه اوکراین فرستاد.

1922724

1922723

دقایق باقی مانده نیمه اول شاهد موقعیت جدی روی دروازه‌ها نبود و دو تیم با تساوی ۱-۱ به رختکن رفتند.

انگلیسی‌ها نیمه دوم را تهاجمی آغاز کردند. در دقیقه ۵۹ هری کین با یک پاس خوب دیگر ساکا را در یک‌سوم دفاعی اوکراین صاحب توپ کرد. ستاره آرسنال توپ را روی پای چپ خود آورد و شوتی به سمت دروازه اوکراین شلیک کرد اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد.

چند دقیقه بعد هری کین که بارها با پاس‌های عمقی‌اش خط دفاعی اوکراین را آزار داده بود برای اولین بار در طول مسابقه فرصتی برای گلزنی پیدا کرد. ستاره بایرن مونیخ در نزدیکی خط محوطه جریمه توپی رهاشده را به دست آورد اما ضربه پای چپ او از کنار دروازه بیرون رفت.

گرت ساوت‌گیت در بیست و چند دقیقه پایانی دست به دو تعویض در خط حمله‌اش زد و مارکوس رشفورد را به جای جود بلینگام و فیل فودن را به جای جیمز مدیسون به بازی فرستاد ولی این تغییرها هم برای انگلیس مثمرثمر نبود و بازی در نهایت با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

1922725

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: 46805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha