فرانسه کم آورد: تساوی با یونان مانع رکورد پیروزی کامل! + فیلم خلاصه بازی

فرانسه در آخرین بازی مرحله گروهی مسابقات یورو ۲۰۲۴ با تساوی ۲-۲ مقابل یونان متوقف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فرانسه در آخرین دیدار دور مقدماتی مقابل یونان، در آتن به مصاف این تیم رفت. صعود فرانسه به عنوان سید ۱ قطعی شده بود و این بازی برای فرانسه جنبه تشریفاتی داشت. هرچند که این تیم برای کسب رکورد ۸ پیروزی از ۸ بازی ممکن، برای رکورد پیروزی کامل و رسیدن به صدر جدول رنکینگ بهترین تیم ملی سال انگیزه داشت.

فیلم خلاصه بازی دو تیم یونان و فرانسه

فرانسه در نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و چند بار روی حرکت‌های آنتوان گریزمان دروازه حریف را تهدید کرد اما تا دقیقه ۴۳ موقعیت حساس و جدی روی دروازه یونان خلق نکرد.

1957123

در دقیقه ۴۳، روی یک حرکت تیم زیبا، اولیویه ژیرو در حالتی نامتعادل در محوطه جریمه یونان صاحب توپ شد و پاسی را برای رندل کولو موانی فراهم کرد که این بازیکن از زاویه بسته سمت راست موفق شد روی سر دروازه‌بان گل اول خود و تیمش را به ثمر برساند و فرانسه را پیروز به رختکن بفرستد.

فرانسه کم آورد: تساوی با یونان مانع رکورد پیروزی کامل! + فیلم خلاصه بازی

فرانسه کم آورد: تساوی با یونان مانع رکورد پیروزی کامل! + فیلم خلاصه بازی

نیمه دوم بازی بسیار هیجان انگیز دنبال شد. یونان در مدت ۵ دقیقه موفق شد دو بار دروازه فرانسه را باز کند.

1957124

در دقیقه ۵۶ آناستاسیوس باکاستاس روی اشتباه لوکاس هرناندز و سالیبا یک توپ باد آورده را با یک ضربه والی به گل تبدیل کرد.
بالافاصله بعد از این گل کولو موانی می‌توانست فرانسه را مجدد پیش بیندازد که ضربه‌اش دقت لازم را نداشت. تا یونان در یک تدارک حمله دوباره به گل برسد.

1957125

در دقیقه ۶۱، دیمیتریوس ژیانولیس، از ژول کنده عبور کرد و توپی را روی دروازه فرانسه فرستاد که باز هم هرناندز در دفع آن اشتباه کرد تا فوتیس آیاندینیس، با زدن یک ضربه ساده در دهانه دروزاه یونان را پیش بیاندازد.

بعد از این گل، دیدیه دشان دست به تعویض زد و کیلیان امباپه و کینگزلی کومان را به خط حمله آورد و جاناتان کلاس را به جای کنده که شب بدی داشت به زمین فرستاد. بعد از این تعویض‌ها فرانسه جان تازه‌ای گرفت و موفق شد در دقیقه ۷۴ روی حرکت زیبای امباپه، توسط یوسف فوفانا به گل برسد. او پشت محوطه جریمه پاس امباپه را دریافت کرد و با یک ضربه محکم دومین گل ملی خود را به زیبایی در دومین بازی ملی به ثمر رساند.

در ادامه فرانسه برای زدن گل پیروزی بخش تلاش کرد اما موفق نبود با این وجود با کسب ۲۲ امتیاز از ۸ بازی، مقتدرانه در صدر جدول قرار گرفت و یونان، قهرمان یورو ۲۰۰۴ با ۱۳ امتیاز سوم گروه شد و به پلی آف رسید و همچنان برای حضور در یورو سال بعد شانس داشته باشد.

۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 49296

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha