ایکس رسما پولی شد

پلتفرم اجتماعی ایکس (توییتر سابق) طرح جدید حق عضویتی را آزمایش می‌کند که از کاربران برای استفاده از ویژگی‌های ساده سالانه یک دلار دریافت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رویترز، طرح جدید حق عضویت که «Not A Bot» نام گرفته از کاربران برای لایک ها، بازنشر پست‌ها یا کوت کردن پست حساب‌های کاربری دیگر و همچنین ذخیره (بوک مارک) پست‌ها در نسخه وب پلتفرم هزینه دریافت می‌کند.

به گفته ایکس هدف از ارائه طرح جدید حق عضویت مقابله با بات‌ها و اسپمرها است. علاوه بر آن هزینه دریافتی برحسب نرخ تبادل ارز متفاوت خواهد بود.

این روش نخست برای کاربران نیوزلند و فیلیپین اجرا می‌شود. طی مرحله آزمایشی کاربران قبلی تحت تاثیر برنامه مذکور قرار نمی گیرند، اما کاربرانی که تمایلی به عضویت ندارند، فقط می توانند پست ها را ببینند و بخوانند، ویدئو تماشا یا حساب های کاربری دیگران را دنبال کنند.

از زمانی که ایلان ماسک این شرکت را خرید، بات ها یک چالش مداوم برای آن به حساب می آمدند. ایکس در ماه جولای محدودیتی را برای تماشای توئیت ها وضع کرد تا حقیقی بودن کاربر احراز شود.

در اوایل ماه جاری میلادی نیز رویترز به نقل از یک منبع اعلام کرد مدیر عامل ایکس با وام دهندگان این پلتفرم دیدار و اعلام کرده شرکت سرویس عضویت ۳ لایه ای را براساس تعداد تبلیغاتی که به کار نشان داده می شود، به کار می گیرد.

۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
کد خبر: 48204
منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha