توئیتر از ایلان ماسک شکایت کرد

توئیتر به دلیل نقض معامله ۴۴ میلیارد دلاری خرید این شبکه اجتماعی از ایلان ماسک شکایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از رویترز، این شکایت در دادگاهی در دلاور (Delaware) ثبت شده و هدف آن وادار کردن ماسک به تکمیل فرایند خرید شبکه اجتماعی است.

این در حالی است که روز جمعه ایلان ماسک اعلام کرد معامله خرید توئیتر را لغو می کند زیرا شبکه اجتماعی به درخواست های مربوط به حساب های کاربری جعلی در پلتفرم پاسخی نداده است.

البته ماسک که مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی تسلا و اسپیس ایکس نیز است، در این باره اظهار نظری نکرده است.

در متن شکایت نامه آمده است: به نظر می رسد ماسک معتقد است که می تواند آزادانه نظرش را تغییر دهد، ارزش یک شرکت را کاهش دهد، عملیات آن را مختل و ارزش سهام آن را ویران کند و بعد به راه خود ادامه دهد.

همچنین در این شکایت فهرستی بلندبالا از موارد نقض توافقنامه خرید از سوی ماسک ذکر شده که توئیتر و کسب و کار آن را مختل کرده است. این شبکه اجتماعی برای نخستین بار اعلام کرد از زمان اعلام این معامله، شرکت تعداد زیادی از کارمندان خود را از دست داده است.

همچنین توئیتر ماسک را متهم کرده به طور مخفیانه بین ماه های ژانویه تا مارس سهام این شرکت را خریده و این امر را به طور واضح به رگولاتورها اعلام نکرده است. بلکه ماسک همچنان به خرید میزان بیشتری از سهام توئیتر ادامه داده است.

۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
کد خبر: 30430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha