شکست خانگی نساجی مقابل آلومینیوم + فیلم خلاصه بازی

تیم فوتبال نساجی مازندران در دیدار خانگی با یک گل مغلوب آلومینیوم اراک شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،تیم فوتبال نساجی مازندران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از ساعت ۱۸ به مصاف تیم آلومینیوم اراک رفت که این مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود آلومینیوم به پایان رسید.

فیلم خلاصه بازی آلومینیوم و نساجی

آلومینیوم بعد از دو باخت به پیروزی رسید و اکنون با ۱۲ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد و بالاتر از نساجی ایستاد و نساجی هم با ۵ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در ابتدای این بازی اشتباه و تعلل خط دفاعی نساجی کافی بود تا مهدی لیموچی، احسان قهاری را صاحب توپ کند که در نهایت ضربه این بازیکن در دقیقه سوم به گل تبدیل شد تا هواداران نساجی در شوک فرو بروند.

تلاش دو تیم در ادامه بازی نتیجه‌ای در بر نداشت و بازی با همان تک‌گل به پایان رسید. با این نتیجه نساجی مازندران هفته ششم را با ایستادن در دهم به پایان برد و آلومینیوم اراک نیز ۱۲ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد. شکست نساجی موجب شد هواداران این تیم از روی سکوها با شعارهایی علیه بازیکنان و کادر فنی این تیم، اعتراض خود را نشان بدهند.

این مسابقات روز پنجشنبه با برگزاری ۲ دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که طی آن پیکان از ساعت ۱۶:۵۰ پذیرای پرسپولیس است و از ساعت ۱۹ نیز صنعت نفت آبادان به مصاف ملوان می‌رود.

ترکیب آلومینیوم مقابل نساجی

محمد خلیفه، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فر، عارف حاجی عیدی، میلاد بدرقه، محمد مهدی لطفی

ترکیب نساجی برابر آلومینیوم

محمدرشید مظاهری، امیرمهدی جان ملکی، وحید محمدزاده، سید محمداحسان حسینی، حسین زامهران، صابر حردانی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل بابایی، فرشید اسماعیلی، علاء عباس و محمدرضا آزادی

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
کد خبر: 48123

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha