برد اقتصادی نساجی مازندران مقابل استقلال خوزستان + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های نساجی مازندران - استقلال خوزستان در دوازدهمین هفته لیگ برتر فوتبال فصل بیست ودوم را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران - استقلال خوزستان امروز راس ساعت ۱۵:۰۰ دقیقه در هفته دوازدهم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

فیلم خلاصه بازی نساجی ۱ - استقلال خوزستان ۰

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:



لینک پخش زنده بازی نساجی مازندران - استقلال خوزستان (آنتن)

لینک پخش زنده بازی نساجی مازندران - استقلال خوزستان (تلوبیون)

چهار مسابقه پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال کشور امروز بعدازظهر در قائمشهر، اصفهان، تهران و اهواز برگزار می‌شود که در یکی از دیدارها نساجی مازندران باید از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید وطنی از قعرنشین جدول یعنی استقلال خوزستان میزبانی کند. دیداری که برای هر ۲ تیم با توجه به موقعیتی که در جدول دارند از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و برد هر کدام‌شان می‌تواند منجر به صعود یک پله‌ای آن‌ها در جدول شود.

نساجی مازندران که با نتایج بسیار ضعیف در این فصل اکنون در رتبه پانزدهم قرار دارد، اکنون با توجه به پایان یافتن حضورش در لیگ قهرمانان آسیا با خیالی آسوده‌تر به کسب نتیجه در لیگ برتر می‌اندیشد و تلاش می‌کند که ه گفته سرمربی‌اش، دیدار امروز را به آغازی مجدد در این رقابت‌ها تبدیل کند.

سید مهدی رحمتی دیروز در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال خوزستان اعلام کرد که با توجه به پایان حضورشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تمام تمرکزشان اکنون به بازی‌های لیگ برتر است و عملا این رقابت‌ها برای نساجی از مسابقه با استقلال خوزستان آغاز می‌شود.

نساجی از ۹ مسابقه‌ای که در لیگ برتر برگزار کرده فقط یک برد در هفته چهارم مسابقات و مقابل دیگر تیم خوزستانی لیگ یعنی صنعت نفت آبادان به دست آورد و امیدوار است که دومین برد فصل را نیز مقابل تیم دیگری از خوزستان کسب کند.

۲ تیم شرایط مساعدی در جدول ندارند. نساجی با ۶ امتاز از ۹ مسابقه در رتبه پانزدهم قرار دارد و استقلال خوزستان نیز که تنها تیم بدون برد این رقابت‌هاست با چهار تساوی و چهار امتیاز از ۱۱ مسابقه در قعر جدول جا خوش کرده است.

رحمتی و بازیکنانش از ۶ شهریور امسال که در قائمشهر موفق به کسب برد مقابل صنعت نفت آبادان شدند تا کنون هیچ بردی را در لیگ برتر کسب نکردند و حالا این فرصت را دارند که با توجه به ضعف‌های استقلال خوزستان، دومین بردشان در این فصل را کسب کنند.

استقلال خوزستان هم که پس از چند فصل دوری از لیگ برتر موفق شد جواز حضور در فصل جاری این رقابت‌ها را به دست بیاورد، شرایط مساعدی ندارد و برای کسب برد به قائمشهر آمده است تا در صورت برد از نساجی سبقت بگیرد و جای خود را با نساجی در جدول عوض کند. البته آبی‌های خوزستان برای تحقق این هدف کار دشواری در پیش دارند. چرا که نساجی نیز با تمام توان و در حضور هوادارانش به دنبال استفاده از فرصت تقابل با قعرنشین لیگ برتر است تا جمع امتیازاتش را به ۹ برساند و یک پله در جدول صعود کند.

همسایه بالایی نساجی در جدول، فولاد خوزستان است که با ۹ امتیاز از ۱۰ بازی در رتبه چهاردهم قرار گرفته است. فولاد امروز باید در اهواز از صدرنشین لیگ و مدعی قهرمانی یعنی استقلال تهران میزبانی کند. دیداری که برد در آن برای فولادی‌ کار بسیار دشواری است و با توجه به آمادگی استقلال در هفته‌های اخیر، ممکن است با شکست میزبان همراه باشد. در این صورت نساجی با برد مقابل استقلال خوزستان می‌تواند به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد خوزستان یک پله در جدول صعود کند و جای فولاد را بگیرد تا قعر جدول در اختیار دو تیم خوزستانی قرار بگیرد.

پیشینه تقابل‌های نساجی و استقلال خوزستان در لیگ برتر نشان می‌دهد فقط یک فصل با هم در لیگ برتر حضور داشتند که همان لیگ هجدهم و نخستین حضور نساجی در لیگ برتر بود. در آن فصل نساجی موفق شده بود استقلال خوزستان را ۲ – ۰ در قائمشهر شکست دهد و در مسابقه برگشت نیز ۲ تیم به تساوی ۱ – ۱ رضایت دادند.

۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
کد خبر: 49936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha