استعفای آقای مدیرعامل بعد از شکست و حذف

مدیرعامل نساجی بعد از پایان بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان آسیا از سمت خود کناره‌گیری کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، لیگ قهرمانان آسیا با اتمام دور گروهی برای تیم نساجی خاتمه یافت. نساجی با بازی امشب برابر الهلال که با نتیجه ۲-۱ به سود تیم عربستانی تمام شد، در نهایت با ۴ باخت و ۲ برد از گروهش صعود نکرد.

صادق درودگر در حالی که هنوز نساجی در عربستان به سر می‌برد، از سمت خود در نساجی کناره‌گیری کرد. در متنی که توسط درودگر در اختیار ایسنا قرار داده شده، آمده است:

«سلامی‌با عطر خداحافظی تقدیم به خانواده بزرگ باشگاه نساجی

ضمن تشکر و قدردانی از جناب آقای رضا حدادیان به خاطر اعتمادی که به بنده داشتند و در برهه‌ای حساس و در آستانه اولین تجربه بین المللی مسئولیت راهبری باشگاه را به همراه خود ایشان و هیات مدیره به بنده سپردند ، همچنین تشکر و قدردانی از اعضاء محترم هیات مدیره، پیشکسوتان ارزشمند، همکاران خوب و پرتلاشم در باشگاه نساجی، مربیان، بازیکنان، مجموعه کادر پزشکی و تدارکات باشگاه در تیم بزرگسالان، تیم‌های پایه و بانوان، اهالی رسانه، کارکنان ورزشگاه وطنی و همه عزیزان همراه‌ در شرکت وارش، با توجه به‌اینکه همواره به موفقیت و سربلندی باشگاه نساجی و فوتبال کشور علاقمندم، امروز که آخرین دیدار باشگاه را در تجربه رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا پشت سرگذاشته‌ایم، با کمال احترام و بر اساس اصول مقدس مدیریت از همه عزیزان و دوستان همراه در داخل و بیرون باشگاه نساجی خداحافظی نموده و از صمیم قلب بهترین آرزوها را به هواداران عزیز این باشگاه تاریخی، مالک محترم باشگاه و همکارانم تقدیم می‌دارم.

بدیهی است در طول دوره مدیریت خود به برخی خواست‌ها و درخواست‌های افراد مختلف بیرون از باشگاه بر اساس منافع مجموعه نساجی نه گفته ام و ممکن است موجب نارضایتی شان شده باشم، لیکن آن عزیران و دوستان ارزشمند بدانند هیچگاه برای حفظ خود این واکنش را نداشته و اعتقاد قلبی‌ام همیشه‌ این است که بودن یا نبودنم فقط زمانی ارزش دارد که در شرایط باشگاه و مطالبات علاقمندان گرامی‌تاثیری مثبت داشته باشد.

تجربه زندگی به من آموخت، گاهی با نبودن بهتر می‌توان به پیشرفت و شکوفایی یک مجموعه کمک نمود و امروز به روشنی به‌ این نتیجه رسیده‌ام.

ماندگار باد نام و اعتبار باشگاه نساجی‌ و درود و سپاس بر همه شما بزرگواران»

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷
کد خبر: 49809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha