استقلال ۴ - نساجی صفر، فریادی که گوش‌ها را کر کرد + فیلم خلاصه بازی

استقلال با ارائه بازی دیدنی و یک‌طرفه، موفق شد با چهار گل از سد نساجی عبور کند و به صدر جدول رده‌بندی باز گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال استقلال - نساجی امروز راس ۱۷:۳۰ دقیقه در هفته سیزدهم فصل لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

فیلم خلاصه بازی استقلال ۴ - نساجی ۰

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی استقلال و نساجی

استقلال در ۵ مسابقه اخیر خود در لیگ برتر تنها یک برد به‌دست آورده و همین مسئله باعث شده تا تداوم صدرنشینی شاگردان جواد نکونام به خطر بیفتد. آبی‌ها بعد از تک‌امتیاز ارزشمندی که در دقایق پایانی مسابقه داربی به‌دست آوردند، حالا به دنبال آن هستند تا بتوانند جایگاه خود در رتبه نخست را تثبیت کنند و این مسئله نیازمند کسب پیروزی در جدال با نساجی مازندران است. در کنار هدف‌گذاری برای تثبیت صدرنشینی، دیگر رویای شاگردان نکونام حفظ رکورد ۱۰۰درصد پیروز در بازی‌های خانگی است که امید دارند این رکورد مهم در جدال با نساجی حفظ شود.

سرمربی استقلال برای چینش ترکیب مورد علاقه خود با چالش‌های مهمی مواجه است. ایمان سلیمی و محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت همچنان در فرم ایده‌آل قرار ندارند و نمی‌توانند در ترکیب اصلی آبی‌پوشان پایتخت به میدان بروند تا آرمین سهرابیان تنها مدافع میانی تخصصی آبی‌پوشان پایتخت به شمار آید. در کنار مصدومیت سلیمی و مرادمند، ۴ اخطاره‌شدن امید حامدی‌فر باعث شده تا این هافبک جوان هم برای مسابقه امروز در دسترس جواد نکونام نباشد و آبی‌ها با ۳ غایب سرشناس برابر نساجی صف‌آرایی کنند.

حردانی دوباره در پست غیرتخصصی؟

حسین حسینی برای بازگشت به صدر جدول بیشترین کلین‌شیت‌ها در لیگ بیست‌وسوم باید بتواند در جدال امروز برابر نساجی کلین‌شیت کند. با وجود آنکه سلیمی و مرادمند به دلیل مصدومیت در دسترس سرمربی استقلال نیستند اما بعید به نظر می‌رسد که جواد نکونام بخواهد آرایش خط دفاعی تیمش را تغییر بدهد و به نظر می‌رسد که آبی‌ها بازهم با ترکیب ۳ دفاعه به میدان خواهند آمد. احتمالاً به مانند مسابقه داربی، روزبه چشمی رهبر خط دفاعی استقلال خواهد بود و به نظر می‌رسد آرمین سهرابیان و صالح حردانی هم دیگر مدافعان استقلال برای مسابقه امروز هستند تا احتمالاً بار دیگر حردانی در پستی غیرتخصصی به میدان برود!

زبیر به ترکیب اصلی آبی‌ها می‌آید؟

نکونام برای انتخاب جانشین امید حامدی‌فر که به دلیل محرومیت شانس حضور در مسابقه امروز را از دست داده، گزینه‌های پرشماری را در مقابل خود نمی‌بیند و همینم مسئله باعث شده تا با توجه به سبک بازی زبیر نیک‌نفس، او بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اولیه آبی‌ها در مسابقه امروز داشته باشد. سعید مهری، آرش رضاوند و مهدی مهدی‌پور به همراه محمدحسین زواری گزینه‌های حضور در خط هافبک استقلال هستند که به نظر می‌آید نکونام بازهم به زوج رضاوند و مهدی‌پور اعتماد می‌کند تا احتمالاً مثلث خط هافبک آبی‌ها با حضور نیک‌نفس، رضاوند و مهدی‌پور چینش شود. اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، احتمالاً به مانند دیدار قبلی مقابل پرسپولیس، کوین یامگا و ابوالفضل جلالی در نقش وینگبک راست‌وچپ در ترکیب استقلال به میدان خواهند رفت.

محمدی - بلانکو، امیدوار به طلسم‌شکنی

استقلال در ۴ بازی اخیر خود توانسته ۴ گل بزند اما از میان ۴ گل اخیر آبی‌ها، تنها یک گل این تیم را مهاجمان این تیم به‌ثمر برساند و آخرین گل به‌ثمر رسیده از سوی مهاجمان استقلال به دیدار هفته دهم مقابل تراکتور باز می‌گردد که گوستاوو بلانکو موفق به گلزنی شد. با وجود ناکامی خط حمله آبی‌ها در گلزنی، جواد نکونام به نظر می‌رسد که قصد تغییر در خط آتش تیمش را ندارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، بار دیگر زوج مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو برای استقلال به میدان خواهند رفت که باید دید آیا موفق به طلسم‌شکنی خواهند شد یا خیر.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی مازندران

حسین حسینی، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، زبیر نیک‌نفس، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، کوین یامگا، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
کد خبر: 50275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha