ایتالیا ۴-۰ مالت؛ پیروزی آسان اما ارزشمند و حیاتی آتزوری + فیلم خلاصه بازی

شاگردان اسپالتی به سومین پیروزی خود در دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴ دست یافتند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در دیداری از هفته هفتم دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴، ایتالیا در خانه به مصاف مالت رفت با نتیجه ۰-۴ به پیروزی رسید. دومنیکو براردی ۲ و جاکومو بوناونتورا و داویده فراتزی هرکدام ۱ گل در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اسپالتی شب راحتی را در باری تجربه کنند. با این برتری، ایتالیا ۱۰ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به اوکراین، به رتبه دوم گروه صعود کرد. مالت هم که حذفش از پیش قطعی شده بود، باز هم در کسب امتیاز ناکام ماند تا به قعرنشینی خود ادامه داده باشد

دقیقه ۲۳؛ گل اول برای ایتالیا / جاکومو بوناونتورا بازگشتی رویایی به ترکیب ایتالیا داشت و توانست گل اول تیمش در دیدار مقابل مالت را به زیبایی هر چه تمام تر به ثمر برساند. بازی سازی اشتباه مدافع مالت باعث شد هافبک های ایتالیا توپ را تصاحب کرده و به محوطه جریمه مالت برسانند. در حالی که مویزه کین سعی داشت توپ را از شلوغی خارج کند، بوناونتورا از این وضعیت نهایت استفاده را برد و با ضربه‌ای فنی و بسیار زیبا تیمش را پیش انداخت.

دقیقه ۱+۴۵؛ گل دوم برای ایتالیا / در واپسین ثانیه های بازی، دومنیکو براردی توپ دریافتی از نیکولو بارلا در جناح چپ زمین مالت را به زیبایی به گل تبدیل کرد تا آتزوری با برتری دو گله، راهی رختکن شود.

دقیقه ۶۴؛ گل سوم برای ایتالیا / باز هم براردی برای آتزوری گل‌زنی کرد. پاس جاکومو راسپادوری در محوطه جریمه مالت به مویزه کین رسید اما این مهاجم نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند، با این حال براردی از راه رسید و با ضربه‌ای دقیق و محکم، گل دوم خود و سوم تیمش را به ثمر رساند.

دقیقه ۴+۹۰؛ گل چهارم برای ایتالیا / داویده فراتزی که به عنوان یار تعویضی به میدان آمده بود، گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا پیروزی ایتالیا قاطعانه تر شود.

فیلم خلاصه بازی ایتالیا و مالت در جام ملت های اروپا

۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 48014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha