پیروزی ایتالیا دلچسب نبود + فیلم خلاصه بازی

ایتالیا، مدافع عنوان قهرمانی اروپا، در زمین مالت با ارائه یک بازی نه چندان خوب، به پیروزی خفیف ۰-۲ دست یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، ایتالیا امشب در دومین بازی از دور انتخابی یورو ۲۰۲۴ میهمان مالت بود. آتزوری بازی اول خود را در خانه به انگلیس باخته بود و امشب باید سه امتیاز را کسب می‌کرد. ایتالیایی‌ها در نهایت نیز به هدف خود رسیدند
فیلم خلاصه بازی را ببینید:

۱۵ دقیقه از بازی گذشته بود که متئو رِتِگی، مهاجم جدید ایتالیایی‌ها، در دومین بازی خود برای این تیم موفق به زدن دومین گلش شد. او که آرژانتینی- ایتالیایی است و برای تیگره آرژانتین بازی می‌کند، تک گل ایتالیا را برابر انگلیس به ثمر رسانده بود و امشب نیز روی ارسال کرنر ساندرو تونالی و با ضربه سر گل اول ایتالیا را به ثمر رساند.

1835849

در دقیقه ۲۷ بازی ایتالیا برتری خود را دو برابر کرد. این بار ارسال امرسون با دخالت متئو پسینا به گل تبدیل شد ولی در نهایت گل به نام متئو گییامیر به ثبت رسید. ایتالیا در ادامه، بخت‌های گلزنی دیگری هم داشت ولی نیمه نخست با همان دو گل به اتمام رسید.

در نیمه دوم ایتالیا برخلاف انتظارات ظاهر شد و نتوانست کار خاصی انجام دهد. در عوض، مالت دو بار شانس خوب گلزنی داشت؛ ولی با بی‌دقتی بازیکنانش موقعیت‌ها از دست رفتند تا بازی در نهایت با برتری ۲-۰ قهرمان اروپا تمام شود. ایتالیا با این برد در گروه C سه امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از مقدونیه، به‌دلیل گل زده بیشتر، پشت سر انگلیس قرار گرفت.

1835854

۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
کد خبر: 40752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha