اسپانیا - کرواسی بازی فینال لیگ ملت‌های اروپا را برگزار می‌کنند / اسپانیا ۲ - ایتالیا ۱ + فیلم خلاصه مسابقه

پنج‌شنبه شب مرحله پایانی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا برای شناخت دو فینالیست با برگزاری دیدار بین تیم‌های ملی فوتبال اسپانیا و ایتالیا پایان یافت و اسپانیا موفق شد با شکست ایتالیا حریف کرواسی در دیدار نهایی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی در اوج هیجان آغاز شد و خیلی زود گل به همراه داشت. تنها ۳ دقیقه از بازی گذشته بود که روی اشتباه جانلوئیجی دوناروما و لئوناردو بونوچی دروازه ایتالیا توسط یرمی پینو باز شد. کاپیتان ایتالیا خارج از محوطه جریمه پاس دروازه‌بان تیم را لو داد و یرمی پینو به کمک گاوی توپ را از او گرفته و در موقعیت تک به تک موفق به گلزنی شد.

1887744

1887743

ایتالیا گل خورده را در دقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی جبران کرد. شوت روی پای نیکولو زانیولو داخل محوطه جریمه به دست نورمان برخورد کرد تا شاگردان روبرتو مانچینی صاحب ضربه پنالتی شوند؛ ضربه‌ای که چیرو ایموبیله آن را به گل اول ایتالیا تبدیل کرد.

ایتالیا در دقیقه ۲۱ توسط داویده فراتسی به گل دوم هم رسید اما این گل مردود اعلام شد تا بازی همچنان مساوی دنبال شود.

1887747

آلوارو موراتا در دقیقه ۲۷ فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما دورناروما ضربه او را مهار کرد. مهاجم اسپانیا یک بار دیگر در دقیقه ۴۱ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی دروازه‌بان حریف باز هم مانع از این کار شد.

شوت روی پای رافائل تولولی از پشت محوطه جریمه آخرین موقعیت جدی نیمه اول بود که از بالای دروازه راهی اوت شد تا دو تیم با تساوی ۱-۱ راهی رختکن شوند.

اولین موقعیت نیمه دوم را در دقیقه ۴۸ شاهد بودیم. میکل مرینو روی یک ارسال از سمت راست دروازه ایتالیا را هدف گرفت اما دوناروما ضربه او را مهار کرد، مورتا موقعیت خوبی در ریباند این توپ داشت ولی ضربه این بازیکن جایی در چارچوب نداشت.

در دقیقه ۶۴ موراتا باز هم موقعیت خوبی داشت که از دست داد تا در ادامه بازی کم افت و خیزی از دو تیم شاهد باشیم. البته این روند در ۱۰ دقیقه پایانی دوباره تغییر کرد و اسپانیا یک دقیقه بعد از مردود اعلام شدن گل ایتالیا توانست توسط خوزلو به گل دوم و پیروزی بخش برسد.

1887748

1887742

ارسال جوردی آلبا بعد از دفاع مدافعان حریف با شوت رودری از پشت محوطه جریمه مواجه شد؛ این شوت هم در میانه‌های راه به مدافعان حریف برخورد کرده و ضربش گرفته شد ولی خوزلو که همانند سال گذشته در همین مرحله و در دقایق پایانی به زمین آمد، در دهانه دروازه آماده بود تا با یک اشاره کوچک گلزنی کرده و کار را در وقت‌های قانونی به پایان برساند.

فیلم خلاصه مسابقه اسپانیا ۲ - ایتالیا ۱

۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۵
کد خبر: 43768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha