ایتالیا آچمز شد انگلیس صعودش را قطعی کرد + فیلم خلاصه بازی

در حساس‌ترین بازی سه‌شنبه شب دور مقدماتی یورو ۲۰۲۴، انگلیس موفق شد در ومبلی با نتیجه ۳ بر یک ایتالیا را مغلوب کند و جواز حضور در آلمان را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،بازی‌های سه‌شنبه شب مقدماتی یورو ۲۰۲۴ در ۳ گروه پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی شاگردان اسپالتی در حالی که با یک گل از انگلیس در ومبلی پیش بودند، در نهایت با نتیجه ۳ بر یک شکست خوردند تا کارشان برای صعود به یورو پیچیده شود.

فیلم خلاصه بازی انگلیس ۳ - ایتالیا ۱

گروه C:

با توجه به شکست ایتالیا مقابل انگلیس و همچنین پیروزی اوکراین مقابل مالت، صعود سه شیرها به آلمان قطعی شد و اوکراین با ۱۳ امتیاز از ۷ بازی در جایگاه دوم قرار گرفت. ایتالیا هم با ۱۰ امتیاز از ۶ بازی در جایگاه سوم است و برای صعود مستقیم به یورو ۲۰۲۴ رقابت سختی با اوکراین خواهد داشت.

گروه G:

در این گروه لتونی و مجارستان به تساوی ۲ بر ۲ رسیدند و صربستان با درخشش میتروویچ، مهاجم سرشناس الهلالی‌ها موفق شد مونته نگرو را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد. در این گروه مجارستان و صربستان به ترتیب با ۱۴ و ۱۳ امتیاز در جایگاه‌های اول و دوم هستند و در آستانه صعود مستقیم به یورو ۲۰۲۴ قرار گرفته‌اند.

گروه H:

در گروه H، اسلوونی با یک گل ایرلند شمالی را شکست داد و دانمارک هم موفق شد سن مارینو را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب کند. قزاقستان اما در ادامه شگفتی سازی خودش موفق شد فنلاند را در خانه با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و جدی‌ترین تهدید برای صعود مستقیم اسلوونی و دانمارک لقب بگیرد.

۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۰
کد خبر: 48128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha