مقدونیه شمالی ۱-۱ ایتالیا: آتزوری همچنان ناامیدکننده + فیلم خلاصه بازی

تیم ملی فوتبال ایتالیا به تساوی ۱-۱ مقابل مقدونیه شمالی در بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ رضایت داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم ملی فوتبال ایتالیا در چارچوب مسابقات مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امشب به مصاف مقدونیه شمالی رفت.

فیلم خلاصه بازی بازی تیم های ملی مقدونیه و ایتالیا

این دیدار در نیمه اول از سوی هر دو تیم متعادل و با گردش توپ در میانه میدان دنبال می‌شد که راه‌های گلزنی از سوی هر دو تیم کاملا بسته شده بود.

تلاش ایتالیا و مقدونیه در نیمه اول راه به جایی نبرد و آن‌ها بیشتر بازی را با پاس‌های مداوم و محک زدن حریف برای پیدا کردن راه گلزنی طی کردند.

1922837

به همین ترتیب نیمه نخست بازی بدون گل زده به پایان رسید اما پس از وقت استراحت، ایتالیا به سرعت نتیجه بازی تغییر داد.

چیرو ایموبیله تنها دو دقیقه پس از شروع بازی در نیمه دوم نتیجه را تغییر داد. ضربه والی نیکولو بارلا در شلوغی محوطه جریمه به تیرک افقی برخورد کرد و ایموبیله موفق شد ریباند آن را با ضربه سر وارد دروازه حریف کند.

این گل با اعتراض بازیکنان تیم میزبان مورد بررسی سیستم کمک داور ویدیویی قرار گرفت که پس از بررسی مشخص شد پیش از ضربه بارلا، ایموبیله در موقعیت آفساید حضور نداشت و مورد تایید قرار گرفت.

ایتالیا در نیمه دوم تسلط بیشتری روی حریف داشت و ضمن جلوگیری از حملات خطرناک مالکیت توپ را در اکثر دقایق به دست گرفته بود.

شاگردان لوچانو اسپالتی در اولین تجربه مربیگری او روی نیمکت ایتالیا امیدوار بودند که نتیجه برد را تا پایان حفظ کنند که خطای خطرناک نیکولو زانیولو کار دست آتزوری داد.

1922838

او با خطا نزدیک به محوطه جریمه یک ضربه ایستگاهی به حریف هدیه داد که همان موجب به ثمر رسیدن گل تساوی مقدونیه شمالی شد. انیس باردی این ضربه را با شوت قوس دار پای راست دور از دستان جانلوئیجی دوناروما به تور دروازه ایتالیا چسباند و تیمش را به نتیجه تساوی رساند.

ایتالیا پس از این گل سعی کرد دوباره روی دروازه حریف موقعیت‌های خطرناکی ایجاد کند که دفاع همه جانبه مقدونیه مانع از به ثمر رسیدن گل دیگری شد.

در نهایت با تساوی ۱-۱ این بازی ایتالیا پس از ۳ بازی با کسب ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. مقدونیه شمالی هم با یک بازی بیشتر و ۴ امتیاز با توجه به تفاضل گل کمتر در رده چهارم گروه C ایستاد.

تیم ملی ایتالیا امشب در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ باید به مصاف تیم ملی مقدونیه برود.

بسیاری معتقد هستند که کیه‌زا حالا به یکی از رهبران تیم ملی ایتالیا تبدیل شده و نقشی کلیدی را در دیدارهای مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۴ ایفا خواهد کرد، اما حالا شرایط برای این تیم کاملا فرق کرده و ممکن است دردسری جدی را برای آنها به همراه داشته باشد.

این بازیکن ۲۵ ساله در ماه ژانویه سال گذشته میلادی دچار پارگی رباط صلیبی شد و همین موضوع باعث شد که ۱۰ ماه از میادین به دور باشد، اما پس از بازگشت بار دیگر به دوران اوجش برگشت و نشان داد که این مصدومیت جدی مشکلی را برایش به همراه نداشته است.

1913032

او در فصل جدید هم نمایشی درخشان در ترکیب یوونتوس ارائه کرد و در دو پیروزی برابر اودینزه و امپولی موفق به گلزنی شد تا هواداران بی‌صبرانه منتظر تماشای بازی او در تیم ملی ایتالیا و تحت هدایت لوچانو اسپالتی باشند.

اما حالا کالچومرکاتو خبر داده که کیه‌زا امروز به دلیل احساس درد شدید از ناحیه ماهیچه پایش مجبور به ترک تمرینات تیمی شده و در عضلات سه سر رانش احساس درد و مصدومیت دارد که خبر بسیار بدی برای این تیم است.

گفته می‌شود قرار است امروز آزمایشاتی روی او انجام شود، اما بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن بتواند ایتالیا را در بازی امشب برابر مقدونیه همراهی کند. شاید شرایط برای حضور او در میدان در بازی برابر اوکراین فراهم شود، اما حتی این موضوع هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴
کد خبر: 46802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha