پخش زنده بازی ایتالیا - مقدونیه در انتخابی جام ملت های اروپا؛ امروز ساعت ۲۳:۱۵ + لینک

تیم های ملی ایتالیا و مقدونیه در انتخابی حام ملت های اروپا امروز به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، مسابقات انتخابی جام‌ ملت های اروپا امروز در سراسر قاره سبز دنبال می شود.

لینک پخش زنده بازی دو تیم ایتالیا - مقدونیه امروز ساعت ۲۳:۱۵

مرحله مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا امشب با برگزاری ۹ مسابقه از ۴ گروه پی‌گیری شد که طی آن، در مهم‌ترین بازی‌ها تیم ملی اسپانیا با نتیجه ۳ بر یک از سد قبرس گذشت و پرتغال با نتیجه ۲ بر صفر از سد لیختن‌اشتاین گذشت. در پایان بازی‌های امروز، صعود اسلواکی و مجارستان به جام ملت‌های اروپا قطعی شد.

ادامه روند صددرصدی پرتغال

تیم ملی پرتغال با پیروزی قاطع مقابل لیختن‌اشتاین، روند پیروزی در تک تک مسابقات مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپا را ادامه داد. بازی مطابق انتظار با سلطه کامل و قاطع سلسائو آغاز شد اما حملات مکرر و پرتعداد شاگردان روبرتو مارتینس تا دقیقه ۴۷ بی نتیجه ماند. در ابتدای نیمه دوم کریستیانو رونالدو روی پاس در عمق دیگو ژوتا با یک ضربه دیدنی دروازه حریف را باز کرد. ۱۰ دقیقه بعد و روی اشتباه محض سنگربان حریف، ژائو کانسلو اختلاف را دوبرابر کرد. در دیگر مسابقه این گروه تیم ملی اسلواکی با نتیجه ۴ بر ۲ از سد ایسلند گذشت تا صعود این تیم هم به مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا قطعی شود. لوکزامبورگ هم در خانه با نتیجه ۴ بر یک بوسنی هرزگوین را بدرقه کرد. در جدول این گروه، صعود پرتغال (۲۷) و اسلواکی (۱۹) به یورو ۲۰۲۴ قطعی شده و لوکزامبورگ (۱۴) در رده سوم قرار دارد.

پنجمین پیروزی متوالی لاروخا

تیم ملی اسپانیا در هفتمین مسابقه خود در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ مقابل قبرس به ششمین پیروزی رسید. شاگردان لوئیس دلا فونته با احتساب این پیروزی در هر ۵ مسابقه آخر خود در تمام رقابت‌ها با نتیجه مجموع ۱۹ بر ۲ به برتری رسیده‌اند. مسابقه رفت با برتری ۶ بر صفر اسپانیا پایان یافته بود و این بار، تازه ۴ و نیم دقیقه از ابتدای کار گذشته بود که لامین یامال جوان‌ترین استعداد تیم استعدادساز اسپانیا با جا گذاشتن دروازه‌بان حریف، توپ را به گوشه سمت راست دروازه او فرستاد. پیش از آنکه نیمه نخست به نیمه برسد، میکل اویارزابال اختلاف را دوبرابر کرد. پاس الکس گریمالدو، توپ را در زاویه‌ای تنگ به هافبک کناری رئال سوسیداد سپرد و ضربه آرام او با گذر از بین پاهای جوئل مال، سنگربان قبرس، از خط دروازه این تیم عبور کرد. این پایان کار نبود و تنها ۶ دقیقه بعد، روی ارسال بلند اویارزابال، خوسلو مانند مسابقه رفت موفق به گلزنی شد تا تکلیف جزیره‌نشین‌ها خیلی زود مشخص شود. قبرس در اواخر نیمه دوم توسط پیلئاس یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در دیگر مسابقه این گروه و در روز درخشش خویچا کواراتسخلیا، اسکاتلند مقابل گرجستان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. شاگردان استیو کلارک تا دقیقه ۹۳ برای گل تساوی توسط لارنس شانکلند صبر کردند. در جدول این گروه صعود اسپانیا (۱۸) و اسکاتلند (۱۶) به دور بعدی قطعی است و نروژ (۱۰) در رده سوم قرار دارد.

شکست عجیب سوئد

تیم ملی سوئد که پیش از این شانس صعود به جام ملت‌های اروپا را از دست داده بود، امشب با نتیجه عجیب ۳ بر صفر در ورزشگاه توفیق بهرام‌اف باکو، مقابل تیم ۱۰ نفره جمهوری آذربایجان تن به شکست داد. در دیگر دیدار این گروه اتریش با نتیجه ۲ بر صفر از سد استونی گذشت. لایمر و لینهارت گل‌های شاگردان رالف رانگنیک را در این مسابقه به ثمر رساندند. در جدول این گروه اتریش (۱۹) و بلژیک (۱۷) پیش از این صعود خود را قطعی کرده‌اند.

صعود در دقیقه ۷ + ۹۰

تیم ملی مجارستان که تا پیش از یورو ۲۰۱۶ و ۲۴ تیمی شدن جام ملت‌های اروپا، ۴۴ سال متوالی از صعود به بالاترین تورنمنت ملی اروپا بازمانده بود، امشب با تساوی ۲ بر ۲ در خانه بلغارستان، صعود خود به سومین دوره متوالی این رقابت‌ها را قطعی کرد. مجارها تنها به یک امتیاز برای صعود احتیاج داشتند و این اتفاق با گل به خودی پتکوف در هفتمین دقیقه از وقت‌های تلف‌شده نیمه دوم رخ داد. در دیگر دیدار این گروه، مونته‌نگرو با نتیجه ۲ بر صفر لیتوانی را شکست داد. در جدول این گروه پشت‌ سر مجارستان (۱۵)، تیم‌های صربستان (۱۳) و مونته‌نگرو (۱۱) بر سر صعود خواهند جنگید.

۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: 49164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha