پخش زنده بازی ارمنستان - کرواسی در انتخابی جام ملت های اروپا امشب ساعت ۱۹:۳۰ + لینک

تیم های ملی فوتبال ارمنستان و کرواسی در مرحله انتخابی جام ملت های اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، از سری مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا، امشب از ساعت ۱۹:۳۰ تیم های جمهوری ارمنستان و کرواسی به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید این مسابقه را از طریق لینک زیر ببینید.

لینک پخش زنده بازی ارمنستان و کرواسی امروز

در ادامه بازی‌های شب دوم از دور پنجم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴، شب گذشته (جمعه) شش بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های کرواسی و پرتغال به ترتیب مقابل لتونی و اسلواکی پیروز شدند.

از گروه J تیم ملی پرتغال موفق شد با تک گل دقیقه ۴۳ برونو فرناندز میزبان خود تیم ملی اسلواکی را شکست دهد. این پنجمین برد متوالی کریستیانو رونالدو و یارانش در این مسابقات بود که آنها را با ۱۵ امتیاز در صدر جدول گروه‌شان نگه داشت.

از گروه D تیم ملی کرواسی مقابل میهمان خود لتونی با نتیجه قاطع ۵ بر صفر به برتری رسید. برونو پتکوویچ در دقایق ۳ و ۴۴، لوکا ایوانوسچ در دقیقه ۱۳، آندره کراماریچ در دقیقه ۶۸ و ماریو پاشالیچ در دقیقه ۷۸ گل‌های این بازی را برای تیم تحت هدایت زلاتکو دالیچ به ثمر رساندند.

کرواسی که به سبب حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا، تنها سه بازی در مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ انجام داده است، اکنون با هفت امتیاز در رده دوم گروه خود قرار دارد.

در دیگر بازی این گروه، ترکیه صدرنشین جدول در خانه به مصاف ارمنستان رفت و به زحمت توانست از این بازی یک امتیاز بگیرد. آرتاک داشیان در دقیقه ۴۹ گل نخست را برای ارمنستان به ثمر رساند و برتوغ اوزگور در دقیقه ۸۸ گل تساوی را برای ترکیه زد. ترکیه با این نتیجه ۱۰ امتیازی شد و همچنان صدرنشین گروه D است.

۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
کد خبر: 46874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha