پخش زنده بازی ولز - کرواسی در انتخابی جام ملت های اروپا؛ امشب ساعت ۲۲:۱۵ + لینک

تیم های ملی فوتبال ولز و کرواسی امروز در چارچوب رقابتهای انتخابی جام ملت های اروپا به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی فوتبال ولز و کرواسی امشب از ساعت ۲۲:۱۵ در چارچوب مسابقات انتخابی جام ملت های اروپا با هم پیکار می کنند.

لینک پخش زنده بازی ولز و کرواسی در جام ملت های اروپا

لوکا مودریچ کاپیتان تیم ملی کرواسی پس از شکست مقابل ترکیه ناراحت و پریشان روبه‌روی دوربین‌ها قرار گرفت و گفت: بد بودیم و شکست خوردیم اما شوک خوبی به ما بود اما در دیدار بعد در ولز می بریم و شک نداریم که این باخت را جبران می‌کنیم و به سه امتیاز می‌رسیم. سه امتیازی که ما را به یورو بسیار نزدیک می‌کند.

لوکا مودریچ در دیدار با ولز صد و هفتادمین بازی خود را با پیراهن کرواسی انجام خواهد داد و به این ترتیب به یکی از ۱۵ بازیکنی تبدیل خواهد شد که بیشترین بازی را برای تیم ملی در تاریخ داشته اند. اکنون تنها سه نفر هستند که هنوز فوتبال ملی بازی می کنند و از لوکا بازی ملی بیشتری دارند. حسن الهیدوس کاپیتان قطر با ۱۷۴، لیونل مسی کاپیتان آرژانتینی با ۱۷۶ و کریستیانو رونالدو با ۲۰۲ بازی که در رده اول قرار دارد و رکوردش دست نیافتنی تر شده است.

1940023

جالب‌تر این است که لوکا از این حیث در بین بازیکنان فوتبال اروپا در رتبه سوم است. به جز رونالدو، تنها سرخیو راموس بازنشسته تیم ملی با ۱۸۰ بازی از لوکا جلوتر است. اگر مودریچ بتواند در مسابقات یورو بازی کند به رکورد راموس خواهد رسید. در میان کروات‌ها تنها ۱۰ نفر حداقل ۱۰۰ بازی دارند و در بین بازیکنان فعلی، علاوه بر مودریچ، تنها ایوان پریشیچ با ۱۲۹ بازی حضور دارد.

۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۱
کد خبر: 48052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha