بایرن ۴-۰ وردربرمن: شروع طوفانی با هری کین + فیلم خلاصه بازی

بایرن مونیخ در هفته اول فصل جدید بوندس‌لیگا وردربرمن را ۴-۰ در هم کوبید تا شروعی رویایی در فصل جدید داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دفاع از عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا برای شاگردان توماس توخل امروز در ورزشگاه خانگی وردربرمن آغاز شد. بایرن با ارائه یک بازی برتر و درحالی‌که شاهد گلزنی هری کین، ستاره جدیدش، بود موفق شد با دو گل از لروی سانه، یک گل از هری کین و یک گل از ماتیس تل حریفش را ۴-۰ شکست بدهد.



فیلم خلاصه بازی بایرن مونیخ و وردربرمن

همه نگاه‌ها در شروع مسابقه به خرید بزرگ بایرن مونیخ، هری کین، دوخته شده بود که برای اولین بار در ترکیب فیکس بایرن قرار داشت و از ابتدا به میدان رفت. ستاره انگلیسی خیلی زود به انتظارها پاسخ داد.

در دقیقه ۴ مسابقه هری کین در نزدیکی خط میانه زمین با یک پاس تک‌ضرب عالی لروی سانه را در موقعیتی خوب صاحب توپ کرد. سانه با پیشروی به سمت دروازه وردربرمن با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌ای ساده دروازه حریف را باز کرد. به این ترتیب اولین پاس گل هری کین با پیراهن بایرن مونیخ به نام او ثبت شد.

چند دقیقه بعد وردربرمن در اولین حمله‌اش توپ را از خط دروازه بایرن عبور داد. روی یک ضربه آزاد توپ به نیکلاس فولکروگ رسید تا مهاجم وردربرمن با یک ضربه سر توپ را از اولریش و خط دروازه بایرن عبور دهد. اما کمک داور بلافاصله پرچم خود را بالا برد و اعلام آفساید کرد. بررسی با VAR هم نشان داد تصمیم کمک‌داور درست بوده است.

هری کین در ادامه بازی شانس خود را از راه دور امتحان کرد اما شوت پای راست او را پاولنکا با کف دست دفع کرد تا کین نتواند به اولین گلش با پیراهن بایرن برسد.

حملات بایرن ادامه داشت و وردربرمن در نیمه اول قادر به ایجاد موقعیت روی دروازه حریف قدرتمند خود نبود. بعد از یک موقعیت که مزروعی از کنار دروازه بیرون فرستاد هری کین پاس خوبی از سانه دریافت کرد، اما ضربه او به آرامی در دست‌های پاولنکا قرار گرفت. موقعیت بعدی بایرن هم توسط گورتزکا با یک شوت از راه دور ایجاد شد که پاولنکا توپ را مهار کرد.

یکی از معدود موقعیت‌های وردربرمن در اواخر نیمه اول نصیب فولکروگ شد، اما والی پای چپ او را اولریش بیرون فرستاد تا نیمه اول با برتری ۱-۰ باواریایی‌ها به پایان برسد.

در نیمه دوم بایرن بار دیگر حاکم توپ و میدان بود. کینگزلی کومان در دقیقه ۵۹ پاس دریافتی از آلفونسو دیویس را با پای راست و با شوتی کات‌دار به سمت دروازه وردربرمن شلیک کرد، اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد تا بایرن به گل دوم نرسد.

در دقیقه ۷۴ هری کین برای بایرن مونیخ گلی به ثمر رساند که هواداران تاتنهام بارها شاهد صحنه‌های مشابه آن بوده‌اند. در یک ضدحمله دیویس از سمت راست استارت زد و هری کین را صاحب توپ کرد. ستاره انگلیسی با آرامش کامل توپ را با یک ضرب کنترل کرد و با یک ضربه درون پای راست توپ را وارد گوشه پایین سمت چپ دروازه وردربرمن کرد.

درحالی‌که بازی به دقیقه پایانی رسیده بود و اسکوربورد ورزشگاه خانگی وردربرمن ۹۰ را نشان می‌داد توماس مولر که بازی از روی نیمکت آغاز کرده و در دقیقه ۸۴ به جای جمال موسیالا وارد زمین شده بود، شش دقیقه بعد از ورودش با یک- دو با چوپو موتنیگ که او هم بازیکن تعویضی بود لروی سانه را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد تا او دومین گل خود در این بازی را به ثمر برساند.

1911774

اما این پایان جشنواره گل بایرن مونیخ نبود. در دقیقه ۹۰+۴ یک بازیکن تعویضی دیگر که در دقیقه ۸۴ به جای هری کین وارد زمین شده بود، ماتیس تل، در نقش گلزن ظاهر شد. دیویس با یک حرکت تکنیکی از سمت چپ به سمت میانه زمین حرکت کرده و تل را صاحب توپ کرد تا شوت پرقدرت پای راست این مهاجم جوان از پاولنکا عبور کرده و چهارمین گل باواریایی‌ها را به ثمر برساند.

1911770

۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: 46123

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha