بایرن ۴-۲ موناکو: کسی به هری کین نیاز ندارد + فیلم

بایرن مونیخ امروز در دیداری دوستانه برابر موناکو به میدان رفت و با نتیجه ۲-۴ به پیروزی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بایرن مونیخ دیشب در دیداری دوستانه در آستانه شروع فصل جدید بوندسلیگا به مصاف موناکو رفت و موفق شد با نتیجه ۲-۴ این تیم را شکست دهد. 

فیلم خلاصه بازی را ببینید


دو تیم بازی را هجومی شروع کردند تا از همان ابتدا نوید یک دیدار پر گل را به هواداران‌شان داده باشند و این موناکو بود که در دقیقه ۲۹ توسط تاکومی مینامینو و روی پاس گل وسام بن یدر اولین گل بازی را به ثمر رساند. 

اما این برتری دوام زیادی نداشت و کنراد لیمر تنها دو دقیقه بعد روی پاس جمال موسیالا توانست گل اول بایرن را به ثمر برساند و بازی را به تساوی بکشد. 

موتور بایرن با این گل روشن شد و آنها در دقیقه ۴۲ موفق شدند روی پاس دقیق آلفونسو دیویس و ضربه تماشایی موسیالا دروازه موناکو را باز کنند و از حریف پیش بیفتند. 

در حالی که همه منتظر شنیدن صدای سوت پایان بازی بودند، خطای بازیکن موناکو در محوطه جریمه باعث شد که داور نقطه پنالتی را نشان دهد و سرژ گنابری پشت این ضربه ایستاد تا آن را در دقیقه دوم وقت‌های تلف شده به تور دروازه حریف بدوزد. 

1906519

موناکو در نیمه دوم بارها برای باز کردن دروازه بایرن تلاش کرد و در دقیقه ۶۴ این بار ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام شد تا بن یدر بتواند آن را به گل تبدیل کند. 

اما امید آنها برای جبران نتیجه با نزدیک شدن به حریف زیاد طول نکشید و این بار لروی سانه بود که پاس کینگزلی کومان را در دقیقه ۶۹ به گل تبدیل کرد تا حساب کرد ۲-۴ شود. 

دو تیم در ادامه هم فرصت‌هایی برای به ثمر رساندن گل‌های بیشتر داشتند اما هیچ یک نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند و در نهایت بازی با همان نتیجه به پایان رسید تا بایرن نشان دهد که در فصل جدید بوندسلیگا و حتی بدون به خدمت گرفتن هری کین هم از خط حمله قدرتمندی برخوردار خواهد بود.

۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 45337

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha