پخش زنده بازی دوستانه بایرن مونیخ - منچسترسیتی امروز ساعت ۱۴:۰۰ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم های بایرن مونیخ و منچسترسیتی امروز ساعت ۱۴:۰۰ در یک دیدار تدارکاتی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد،این بازی از ساعت ۱۴ امروز به وقت ایران آغاز می شود و تیم های بایرن مونیخ و منچسترسیتی امروز ساعت ۱۴:۰۰ با ستاره های شان به مصاف هم می روند.

شما علاقمندان می توانید با کلیک روی لینک زیر مسابقه دو تیم بایرن مونیخ و منچسترسیتی امروز ساعت ۱۴:۰۰ را بصورت زنده و مستقیم ببینید.

فیلم خلاصه بازی بایرن مونیخ ۱ - منچسترسیتی ۲


لینک پخش زنده بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی امروز ساعت ۱۴:۰۰ / آپارات اسپورت

لینک پخش زنده بازی بایرن مونیخ و منچسترسیتی امروز ساعت ۱۴:۰۰ / آنتن

منچستر سیتی آماده است تا جلوی میل برناردو سیلوا برای خروج بایستد و به ستاره پرتغالی خود اطلاع داده که قصد ندارد او را در این تابستان به فروش برساند.

سیلوا، تابستان گذشته به بارسلونا اطلاع داد که می‌خواهد شهر منچستر را ترک کند، در حالی که بارسلونا به دنبال جذب این ستاره پرتغالی بود اما انتقال به بارسلونا اتفاق نیفتاد زیرا باشگاه سیتی از او خواست تا حداقل یک فصل در ورزشگاه اتحاد باقی بماند.

سیوا که سابقه حضور در موناکو را نیز دارد، در سیتی باقی ماند و قظعا از این دوران یک ساله که منجر به کسب سه گانه تاریخی باشگاه شد، نهایت لذت را برد، هرچند سیلوا دوباره این موضوع را روشن کرده که مایل است شانس خود را برای چالشی جدید امتحان کند و علاقه تیم‌های مختلفی را به خود جلب کرده است.

برناردو سیلوا علاقه ای به قبول کردن پیشنهاد الهلال عربستان که پیشنهاد بسیار بزرگی هم هست، ندارد. در طرف دیگر، بارسلونا که علاقه ای دیرینه به سیلوا دارد در کنار پاری سن ژرمن به این هافبک پرتغالی علاقه مند است و انتظار می‎‌رود که سیلوا مقصد بعدی خود را از بین یکی از این دو تیم انتخاب کند.

به نظر می‌رسد سیتی پس از فصل درخشانی که سپری کرد در مسیر حفظ ستارگان خود با چالشی جدی روبرو شده است و با وجود جدایی گوندوغان، خطر جدایی امثال سیلوا، ماحرز و واکر را حس می‌کند.

۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
کد خبر: 45306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha